Hema test webverkoop op winkelvloer

Hema test webverkoop op winkelvloer
Warenhuisketen Hema test in vijf vestigingen de mogelijkheid om online te bestellen op Hema.nl. Daarvoor zet het bedrijf de fotozuilen in, die al aanwezig waren in de winkels.

Zoeken naar goed multichannelconcept

Hema is daarmee de volgende partij die inzet op een combinatie van online- en offlineverkoop. Eerder begonnen onder meer Kijkshop, Score en Bijenkorf al met soortgelijke tests. Daarmee wordt de betrouwbaarheid van een fysieke winkel gecombineerd met het veel grotere assortiment dat online kan worden aangeboden.



"Mensen kunnen het hele Hema-assortiment voortaan bestellen op de fotozuilen, die al in de winkels stonden. Producten worden thuis bezorgd, maar ze kunnen de volgende dag ook worden opgehaald in de winkel", stelt Judy op het Veld van Hema tegenover Twinkle. De nieuwe dienst is een logische stap voor Hema, dat de laatste tijd inzet op kleinere vestigingen met een beperkter assortiment.

Tags: