Hondenbezorgdienst Snuffelbox houdt crowdfunding | RetailDetail

Hondenbezorgdienst Snuffelbox houdt crowdfunding

Hondenbezorgdienst Snuffelbox houdt crowdfunding

Snuffelbox, een bezorgdienst van hondenproducten, houdt een crowdfunding. De dienst wil uitbreiden met een webshop en e-commerceplatform voor hondenbezitters.

Hondenproducten online bezorgen

Snuffelbox wil de online activiteiten uitbreiden met een webwinkel. De bezorgdienst houdt hiervoor tot eind dit jaar een crowdfunding. Het doel is om 75.000 euro binnen te halen. Gezien de onstuimige groei van de markt van maaltijdboxen is ook online bezorging van hondenproducten een groeimarkt, verwacht Frank Janssen.

 

De Snuffelbox is een bezorgdoos met hondenproducten, zoals snacks, speeltjes, accessoires en verzorgingsproducten. Klanten met een online abonnement krijgen de doos regelmatig thuisbezorgd. Het concept, dat in Amerika van start ging, werd vorig jaar naar ons land gehaald. De dienst leverde dit jaar in zes maanden tijd ruim 3000 boxen af in een markt met 1,1 miljoen hondenbezitters. Ook de Belgische hondenbezitter heeft volgens Frank Janssen belangstelling voor de verrassingsbox.

 

Voor Janssen, die de dienst in Nederland startte samen met Dave Mom, Tjeerd Korse en Peter van der Ven, is een webshop voor hondenproducten een stap verder dan de traditionele huisdierensector en dierenspeciaalzaak. In deze branche zijn in ons land tot nu toe weinig ondernemers met een webshop actief. Janssen voorziet met een online abonnement en een webwinkel mogelijkheden voor verdere groei van deze markt. De Snuffelbox wil op termijn tevens een e-commerceplatform met uitgebreide informatie over honden opzetten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.