SuitSupply wint European E-commerce Award

SuitSupply wint European E-commerce Award

Het Nederlandse SuitSupply heeft in Barcelona één van de drie European E-commerce Awards gewonnen. Het mocht de Omnichannel Award, voor het bedrijf dat als beste online en offline combineert, ontvangen.

Beter dan Ikea en Marks & Spencer

De zilveren medaille in de categorie ging naar Marks & Spencer, terwijl Ikea met het brons ging lopen. De organisatie kende de prijs toe aan SuitSupply vanwege de constante inspanningen om de bedrijfsstructuur te herdenken en heruit te vinden.


De Enterpreneurial Award, die vorig jaar nog naar Bol.com ging, gaat nu naar het Ierse Micksgarage. De jury zei overtuigd te zijn door de inventieve aanpak van e-commerce door het bedrijf. Het Deense SkatePro strandde op de tweede plaats, terwijl Green Man Gaming tevreden moest zijn met de bronzen plak.


Het Britse Asos kreeg dan weer de Pure Player Award. Het hield in die categorie respectievelijk Farfetch en Yoox af. Volgens de jury was Asos onder andere de beste in het efficient combineren van een online model met een goede klantenservice.

Tags: