V&D gaat New Look ook online verkopen

V&D gaat New Look ook online verkopen

Warenhuisketen V&D breidt de samenwerking met het Britse modemerk New Look uit. De shops-in-shop van het merk in de warenhuizen krijgen nu gezelschap van een online New Look-shop in de webwinkel van V&D.

Ook offline uitbreiding

New Look beschikt in Nederland alleen over een eigen winkel in Rotterdam, verder wordt de populaire kleding alleen verkocht bij acht shop-in-shops in warenhuizen van V&D. Binnenkort krijgen ook Groningen en Breda zo'n apart hoekje in een winkel, terwijl voor de toekomst nog meer locaties op het programma staan.

 

Vanaf heden is de collectie van ruim zevenhonderd artikelen ook te koop in de webwinkel van V&D. Volgens het warenhuisbedrijf is het daarmee de grootste online shop binnen Vd.nl. Nederlanders moesten tot nu toe shoppen op de eigen website van New Look. Klanten die via V&D kopen, moeten minder betalen en hebben hun bestelling sneller in huis, zo belooft de retailer. Afgelopen jaar steeg de online verkoop bij New Look met 41 procent.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Back to top