Miss Etam begint ook eigen webwinkel

De Nederlandse marktleider in de verkoop van dameskleding Miss Etam heeft een eigen webwinkel geopend. Daarmee beschikt het merk naast de shop-in-shop bij Wehkamp over een tweede online verkoopkanaal. De shop is gebouwd in samenwerking met partner De Nieuwe Zaak en is gericht op het maximaliseren van de crosschannel verkopen.

 

Marco Merkx, eCommerce manager bij Miss Etam: ' Samen met de professionals van De Nieuwe Zaak hebben we een complex traject doorlopen. Door onze gezamenlijke doelgerichte en pragmatische aanpak, is de Miss Etam webwinkel conform planning en binnen budget live gegaan. Wij zijn erg trots op het resultaat en we hebben ook al veel positieve reacties van onze klanten ontvangen.'

 

Miss Etam heeft honderddertig winkels in Nederland. Het bedrijf is zelfstandig en mikt op draagbare en betaalbare mode voor vrouwen. De collectie in de winkels wordt dagelijks uitgebreid. Het hoofdkantoor van de Etam Groep, waar ook de Promiss-formule bij hoort, staat in Zoetermeer.

De Nederlandse marktleider in de verkoop van dameskleding Miss Etam heeft een eigen webwinkel geopend. Daarmee beschikt het merk naast de shop-in-shop bij Wehkamp over een tweede online verkoopkanaal. De shop is gebouwd in samenwerking met partner De Nieuwe Zaak en is gericht op het maximaliseren van de crosschannel verkopen.

 

Marco Merkx, eCommerce manager bij Miss Etam: ' Samen met de professionals van De Nieuwe Zaak hebben we een complex traject doorlopen. Door onze gezamenlijke doelgerichte en pragmatische aanpak, is de Miss Etam webwinkel conform planning en binnen budget live gegaan. Wij zijn erg trots op het resultaat en we hebben ook al veel positieve reacties van onze klanten ontvangen.'

 

Miss Etam heeft honderddertig winkels in Nederland. Het bedrijf is zelfstandig en mikt op draagbare en betaalbare mode voor vrouwen. De collectie in de winkels wordt dagelijks uitgebreid. Het hoofdkantoor van de Etam Groep, waar ook de Promiss-formule bij hoort, staat in Zoetermeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Back to top