All Saints krijgt shop-in-shop bij Bijenkorf | RetailDetail

All Saints krijgt shop-in-shop bij Bijenkorf

All Saints krijgt shop-in-shop bij Bijenkorf

Warenhuisketen De Bijenkorf krijgt een shop-in-shop van de Britse modeketen All Saints in de Amsterdamse en Rotterdamse vestigingen. Amsterdam krijgt bovendien een volwaardige winkel van de Britse keten.

Heel wat nieuwe merken in De Bijenkorf

Die komt aan de Heiligeweg in Amsterdam, in een pand waar voorheen Dept en JC Rags hun winkels hadden. All Saints huurt het pand voor minimaal tien jaar, zo werd al in april van dit jaar bekend.

 

Voor Bijenkorf is All Saints niet het enige nieuwe merk: op de damesafdeling worden ook Tory Burch, Rag & Bone, Avelon, Juicy Couture en l’Agent by Agent Provocateur toegevoegd. Mannen krijgen de mogelijkheid producten van Farrell te kopen, het modemerk van muzikant Robbie Williams. Ook in accessoires worden nieuwe merken toegevoegd, 3.1 Phillip Lim, Sophie Hulme, Tory Burch, Santoni en Jimmy Choo.

 

All Saints is eigendom van investeerder Lion Capital, dat de onderneming enkele jaren geleden overnam nadat het in de problemen was gekomen door snelle expansie in vooral de Verenigde Staten. Het twintig jaar oude label is onder de nieuwe eigenaar weer bezig met uitbreiding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.