Cindy Crawford brengt C&A-collectie uit | RetailDetail

Cindy Crawford brengt C&A-collectie uit

Cindy Crawford brengt C&A-collectie uit

Gewezen topmodel Cindy Crawford - 46 intussen - heeft een eigen modecollectie ontworpen voor C&A. De "comfortabele damescollectie" onder de naam Cindy Crawford @ C&A is vanaf 27 augustus via de webshop (en drie dagen later ook in de 1.500 C&A-winkels) verkrijgbaar.

Meteen drie lijnen

"Ik heb altijd gedroomd van een eigen modelijn en ben heel blij met de kans die C&A me biedt", aldus Cindy Crawford."C&A heeft een lange geschiedenis als kledingretailer met kwaliteitsmode tegen een betaalbare prijs." Crawford was blij comfortabele kledij voor elke dag te ontwerpen: "Elke vrouw wil stralen, of ze nu haar kinderen naar school brengt, een dag op kantoor werkt of een etentje met haar man heeft gepland. "

 

Het topmodel ontwierp meteen drie lijnen: een met warme aardekleuren, een tweede met kobaltblauw en zwart en een derde met tijdloze grijs-zwartcombinaties. De lijnen omvatten onder meer truien, blazers, topjes, jeans en lederen jasjes, verkrijgbaar in de maten 36 tot en met 46.

 

Met deze collectie van Cindy Crawford is C&A niet aan zijn proefstuk toe: in 2010 werkte de groep al samen met zangeres Beyoncé en haar modemerk House of Dereon, en recenter nog verkocht C&A een collectie van het Braziliaanse topmodel Gisèle Bündchen.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.