Claire’s werkt samen met Toys ‘R’ Us | RetailDetail

Claire’s werkt samen met Toys ‘R’ Us

Claire’s werkt samen met Toys ‘R’ Us

Accessoirewinkelketen Claire's heeft een samenwerking afgesloten met speelgoedketen Toys 'R' Us, waardoor er meer dan 100 shop-in-shops komen van de keten in filialen van Toys 'R' Us, zowel in Europa als in de Verenigde Staten.

Nieuwe klanten

De eerste twee filialen in de Verenigde Staten openen officieel deze week hun deuren in New York. Tegen het einde van de maand oktober moeten er nog tien extra filialen openen in Amerikaanse winkels van Toys 'R' Us.

 

In Europa worden nog eens honderd van die winkels geopend, in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. "We zijn blij om de globale afdruk van Claire's uit te breiden naar locaties van Toys 'R' Us en zo nieuwe klanten te bereiken met ons modieuze merk", zegt CEO Beatrice Lafon. "De Claire's shops bij Toys 'R' Us zullen klanten het afwisselende assortiment van juwelen en accessoires aanbieden, waar Claire's voor bekend staat."

 

Ook bij de speelgoedketen zijn ze tevreden met de nieuwe samenwerking. "Claire's is al langer een bestemming voor de jonge modieuze shoppers, die op zoek zijn naar de meest trendy accessoires en we zijn blij dat we hun expertise naar ons bedrijf kunnen halen", voegt topman Antonio Urcelay toe.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.