De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf gaat de komende weken een flink aantal luxemerken introduceren, zowel via een eigen ingang in de webshop van bijenkorf.nl als in een aantal filialen van het warenhuis.

Luxe portal voor luxe labels

De Bijenkorf kondigde al eerder aan het merkassortiment met vooral duurdere labels uit te breiden. Dit najaar startte het warenhuis met zestig nieuwe schoenenmerken, die alleen online verkrijgbaar zijn. Nu is op de website van De Bijenkorf een aparte ingang gecreëerd voor een aantal zeer luxueuze merken.

 

Een beperkt aantal artikelen is nu al beschikbaar via die speciale portal en in de komende weken worden deze collecties verder uitgebreid met meer damesmode, dames- en herenschoenen en tassen en accessoires. Bij de selectie zitten merken als Kenzo, McQ by Alexander McQueen, MM6 by maison Martin Margiela en M. Missoni.

 

Ook in de filialen in Amsterdam en Rotterdam wordt het aanbod van luxe merken uitgebreid. Op de damesschoenenafdeling zijn vanaf nu ook merken als Rubert Sanderson, Nina Ricci, Lanvin en Acne te koop, terwijl de herenschoenenafdeling wordt uitgebreid met Alexander McQueen en Fendi. De tassenafdeling krijgt dan weer een uitbreiding met tassen en accessoires van Marc by Marc Jacobs, Balenciaga, Jerome Dreyfuss, Valentino en Tila March.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Back to top