De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit | RetailDetail

De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf gaat de komende weken een flink aantal luxemerken introduceren, zowel via een eigen ingang in de webshop van bijenkorf.nl als in een aantal filialen van het warenhuis.

Luxe portal voor luxe labels

De Bijenkorf kondigde al eerder aan het merkassortiment met vooral duurdere labels uit te breiden. Dit najaar startte het warenhuis met zestig nieuwe schoenenmerken, die alleen online verkrijgbaar zijn. Nu is op de website van De Bijenkorf een aparte ingang gecreëerd voor een aantal zeer luxueuze merken.

 

Een beperkt aantal artikelen is nu al beschikbaar via die speciale portal en in de komende weken worden deze collecties verder uitgebreid met meer damesmode, dames- en herenschoenen en tassen en accessoires. Bij de selectie zitten merken als Kenzo, McQ by Alexander McQueen, MM6 by maison Martin Margiela en M. Missoni.

 

Ook in de filialen in Amsterdam en Rotterdam wordt het aanbod van luxe merken uitgebreid. Op de damesschoenenafdeling zijn vanaf nu ook merken als Rubert Sanderson, Nina Ricci, Lanvin en Acne te koop, terwijl de herenschoenenafdeling wordt uitgebreid met Alexander McQueen en Fendi. De tassenafdeling krijgt dan weer een uitbreiding met tassen en accessoires van Marc by Marc Jacobs, Balenciaga, Jerome Dreyfuss, Valentino en Tila March.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.