De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf gaat de komende weken een flink aantal luxemerken introduceren, zowel via een eigen ingang in de webshop van bijenkorf.nl als in een aantal filialen van het warenhuis.

Luxe portal voor luxe labels

De Bijenkorf kondigde al eerder aan het merkassortiment met vooral duurdere labels uit te breiden. Dit najaar startte het warenhuis met zestig nieuwe schoenenmerken, die alleen online verkrijgbaar zijn. Nu is op de website van De Bijenkorf een aparte ingang gecreëerd voor een aantal zeer luxueuze merken.

 

Een beperkt aantal artikelen is nu al beschikbaar via die speciale portal en in de komende weken worden deze collecties verder uitgebreid met meer damesmode, dames- en herenschoenen en tassen en accessoires. Bij de selectie zitten merken als Kenzo, McQ by Alexander McQueen, MM6 by maison Martin Margiela en M. Missoni.

 

Ook in de filialen in Amsterdam en Rotterdam wordt het aanbod van luxe merken uitgebreid. Op de damesschoenenafdeling zijn vanaf nu ook merken als Rubert Sanderson, Nina Ricci, Lanvin en Acne te koop, terwijl de herenschoenenafdeling wordt uitgebreid met Alexander McQueen en Fendi. De tassenafdeling krijgt dan weer een uitbreiding met tassen en accessoires van Marc by Marc Jacobs, Balenciaga, Jerome Dreyfuss, Valentino en Tila March.
Tags: