De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf breidt luxe-assortiment flink uit

De Bijenkorf gaat de komende weken een flink aantal luxemerken introduceren, zowel via een eigen ingang in de webshop van bijenkorf.nl als in een aantal filialen van het warenhuis.

Luxe portal voor luxe labels

De Bijenkorf kondigde al eerder aan het merkassortiment met vooral duurdere labels uit te breiden. Dit najaar startte het warenhuis met zestig nieuwe schoenenmerken, die alleen online verkrijgbaar zijn. Nu is op de website van De Bijenkorf een aparte ingang gecreëerd voor een aantal zeer luxueuze merken.

 

Een beperkt aantal artikelen is nu al beschikbaar via die speciale portal en in de komende weken worden deze collecties verder uitgebreid met meer damesmode, dames- en herenschoenen en tassen en accessoires. Bij de selectie zitten merken als Kenzo, McQ by Alexander McQueen, MM6 by maison Martin Margiela en M. Missoni.

 

Ook in de filialen in Amsterdam en Rotterdam wordt het aanbod van luxe merken uitgebreid. Op de damesschoenenafdeling zijn vanaf nu ook merken als Rubert Sanderson, Nina Ricci, Lanvin en Acne te koop, terwijl de herenschoenenafdeling wordt uitgebreid met Alexander McQueen en Fendi. De tassenafdeling krijgt dan weer een uitbreiding met tassen en accessoires van Marc by Marc Jacobs, Balenciaga, Jerome Dreyfuss, Valentino en Tila March.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

Vandaag opent tweede Nederlandse Saks OFF 5th

23/11/2017

Vandaag opent in Amsterdam de tweede Nederlandse vestiging van Saks OFF 5th, de discountketen van Hudson’s Bay. De president van Saks OFF 5th Europe zegt alvast tevreden te zijn over de resultaten van de eerste Nederlandse winkel.

Modeketen College Style vraagt faillissement aan

23/11/2017

De Nederlandse modekten College Style heeft het faillissement aangevraagd. De vijftien winkels (waarvan drie pop-ups) blijven voorlopig wel geopend, maar de webshop is niet meer bereikbaar.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Back to top