Give-a-day van Bestseller levert 15 miljoen euro op

Give-a-day van Bestseller levert 15 miljoen euro op

De actie van het Deense modeconcern Bestseller, waarbij het de totale omzet van één dag aan het goede doel zou schenken, heeft vorige vrijdag iets meer dan 15 miljoen euro voor het goede doel opgeleverd.

"Trots op de resultaten"

Het moederbedrijf van onder andere Vero Moda, Jack & Jones en Only schonk op 10 april, tijdens de Give-a-day, de helft van zijn omzet aan wereldwijde goede doelen als Save The Children, Unicef en GAIN. De andere helft ging naar lokale organisaties: voor België was dat Hippo & Friends, dat zich inzet voor kinderen met type 1-diabetes.

 

"Door GIVE-A-DAY willen wij iets terugdoen voor de gemeenschappen waar wij onze successen boeken en waar wij hulpbehoevenden willen helpen. Wij zijn bijzonder trots op de resultaten die wij geboekt hebben en wij zijn onder de indruk van de enorme betrokkenheid van onze collega's en onze klanten, zonder wie dit niet mogelijk zou zijn geweest", aldus communicatiedirector Mogens Werge.

 

Tags: