Klanten in ondergoedreclame Zeeman | RetailDetail

Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Klanten in ondergoedreclame Zeeman

Winkelketen Zeeman heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd voor ondergoed, waarin het bedrijf gewone klanten laat opdraven in de kledingstukken. 90 klanten werden gekozen uit meer dan 8.000 inschrijvingen.

'Ondergoed voor iedereen'

Het doel van de campagne is aan te tonen dat Zeeman ondergoed voor iedereen heeft. "Ik vind het leuk dat Zeeman voor normale modellen heeft gekozen. Wij dragen hun ondergoed tenslotte. Die topmodellen hebben lingeriesetjes aan hun lijf die wij niet kunnen betalen", zegt Annie Karssen, één van de modellen. "Ik ben het helemaal eens met de gedachte dat veel modellen op reclameposters geen realistisch beeld geven", valt collega Pim Steemers haar bij.

 

Zeeman lanceerde een tijdje geleden een oproep aan zijn klanten, met de vraag of zij het aandurfden om in ondergoed te poseren. Die oproep werd massaal beantwoord, want de keten kreeg meer dan 8.000 inzendingen binnen. Na een casting bleven er 90 'modellen' over, die in de nieuwe reclamecampagne van Zeeman zullen te zien zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.