LaDress gaat een permanente winkel openen | RetailDetail

LaDress gaat een permanente winkel openen

LaDress gaat een permanente winkel openen

Online kledingverkoper LaDress, die de voorbije jaren ook al te vinden was in heel Nederland met een eigen pop-upwinkel, gaat binnenkort een eerste permanente fysieke winkel openen in Amsterdam.

Nog expansieplannen

LaDress heeft wel al een aantal shop-in-shops in warenhuizen: zo is het in Nederland te vinden bij de Bijenkorf, in België bij Galeria Inno en in Duitsland bij Breuninger. Binnenkort gaat het dus volledig op eigen benen staan met een eerste permanente winkel in Amsterdam. Die opent op 18 mei de deuren in de Negen Straatjes, schrijft Twinkle.

 

Volgens het bedrijf zal het daar echter niet bij blijven: in de toekomst moeten er nog meer fysieke winkels van LaDress de deuren openen. De afgelopen jaren reisde het merk met zijn pop-upwinkel LaDress Boutique ook al door verschillende steden in Nederland, België en Duitsland. Daarnaast heeft het in Amsterdam ook al een showroom, waar klanten advies kunnen krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.