Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer | RetailDetail

Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Winkelketens Mango en Kiko Milano zijn twee nieuwe 'inwoners' in het winkelcentrum Stadshart Zoetermeer. Ze maken deel uit van de upgrade die aan het winkelcentrum wordt uitgevoerd.

Werken aan upgrade

De Spaanse modeketen Mango zal eind april een winkel van 600 m² openen die een uitgebreide damesafdeling zal bevatten. Het filiaal zal te vinden zijn aan de Promenade in Zoetermeer. “De komst van MANGO met haar uitgebreide collecties is een echte aanvulling op ons bestaande winkelaanbod. Zo wordt Stadshart Zoetermeer nog aantrekkelijker voor bezoekers uit Zoetermeer en de regio”, zegt manager Johan van Doorn van Stadshart Zoetermeer.

 

Het Italiaanse Kiko Milano zou dan weer begin mei een winkel openen waarin het make-up, huidverzorgingsproducten en accessoires verkoopt. Naast Zoetermeer heeft het ook al filialen in grote Europese steden als Londen, Berlijn, Rome en Amsterdam.

 

Ondertussen blijven eigenaar Unibail-Rodamco en de gemeente Zoetermeer werk maken van de upgrade van Stadshart Zoetermeer. De plannen voor die upgrade werden in december 2015 overeengekomen en moeten ervoor zorgen dat het Stadshart toekomstbestendig is. Zo zal er voor de zomer nog een paviljoen met groot terras openen op het Burgemeester Wegstapelplein om het horeca-aanbod te verbeteren. De komende jaren zal er nog verder werk gemaakt worden van de uitstraling van Stadshart Zoetermeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).