Men at Work breidt XL-concept uit | RetailDetail

Men at Work breidt XL-concept uit

Men at Work breidt XL-concept uit

De Nederlandse modeketen Men at Work breidt het aantal XL-winkels verder uit. Deze maand begint het bedrijf met de ombouw van vier vestigingen (Arnhem, Breda, Rotterdam-Alexandrium en Spijkenisse) naar het nieuwe concept.

XL 'beste voor het concept'

Daarmee geeft de directie invulling aan het voornemen om meer werk te maken van het XL-concept. Men at Work is sinds een 'management buy-out' eerder dit jaar eigendom van Mark Hommelberg en Peter Roelofs.

 

De nieuwe directie stelt dat het winkelconcept in de XL-winkels het beste tot zijn recht komt. Daarnaast is er meer ruimte voor beleving in de winkels, met exposities en pop-upwinkels. De onderneming gaat ook een nieuwe vestiging openen in Amsterdam.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.