Men at Work breidt XL-concept uit

Men at Work breidt XL-concept uit

De Nederlandse modeketen Men at Work breidt het aantal XL-winkels verder uit. Deze maand begint het bedrijf met de ombouw van vier vestigingen (Arnhem, Breda, Rotterdam-Alexandrium en Spijkenisse) naar het nieuwe concept.

XL 'beste voor het concept'

Daarmee geeft de directie invulling aan het voornemen om meer werk te maken van het XL-concept. Men at Work is sinds een 'management buy-out' eerder dit jaar eigendom van Mark Hommelberg en Peter Roelofs.

 

De nieuwe directie stelt dat het winkelconcept in de XL-winkels het beste tot zijn recht komt. Daarnaast is er meer ruimte voor beleving in de winkels, met exposities en pop-upwinkels. De onderneming gaat ook een nieuwe vestiging openen in Amsterdam.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

Vandaag opent tweede Nederlandse Saks OFF 5th

23/11/2017

Vandaag opent in Amsterdam de tweede Nederlandse vestiging van Saks OFF 5th, de discountketen van Hudson’s Bay. De president van Saks OFF 5th Europe zegt alvast tevreden te zijn over de resultaten van de eerste Nederlandse winkel.

Modeketen College Style vraagt faillissement aan

23/11/2017

De Nederlandse modekten College Style heeft het faillissement aangevraagd. De vijftien winkels (waarvan drie pop-ups) blijven voorlopig wel geopend, maar de webshop is niet meer bereikbaar.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Back to top