Men at Work opent eerste stationswinkel | RetailDetail

Men at Work opent eerste stationswinkel

Men at Work opent eerste stationswinkel

De Nederlandse modeketen Men at Work heeft op Utrecht Centraal zijn eerste stationswinkel geopend. De winkel is met zijn 90 m² een kleinere versie van het normale concept van de keten.

Uitgebreide service

Men at Work wil met de opening van de stationswinkel een nieuwe doelgroep aanspreken, die steeds minder tijd heeft om in de stad te winkelen. In de kleinere winkel wordt dan ook maar een kleine greep uit het aanbod van Men at Work aangeboden. Met 88 miljoen bezoekers per jaar is het Utrecht Centraal Station dan ook het perfecte uitstalraam voor het merk, om klanten zo naar de grotere conceptwinkels en de webshop te lokken.

 

In de winkel wordt niet enkel kleding verkocht, maar staat ook een heel team klaar dat de coupe van de klant bijwerkt en zijn schoenen schoonmaakt, terwijl klanten er ook hun telefoon kunnen opladen. Producten die niet beschikbaar zijn, kunnen onmiddellijk besteld worden en de volgende dag opgehaald worden in de winkel.

 

Men at Work is de voorbije tijd sterk bezig aan expansie. Het afgelopen jaar opende het al winkels in Amsterdam, Amersfoort, Nieuwegein, Enschede en Den Haag. Daarnaast komen er dit jaar nog vestigingen in Gent en Leiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.