Men at Work opent eerste stationswinkel | RetailDetail

Men at Work opent eerste stationswinkel

Men at Work opent eerste stationswinkel

De Nederlandse modeketen Men at Work heeft op Utrecht Centraal zijn eerste stationswinkel geopend. De winkel is met zijn 90 m² een kleinere versie van het normale concept van de keten.

Uitgebreide service

Men at Work wil met de opening van de stationswinkel een nieuwe doelgroep aanspreken, die steeds minder tijd heeft om in de stad te winkelen. In de kleinere winkel wordt dan ook maar een kleine greep uit het aanbod van Men at Work aangeboden. Met 88 miljoen bezoekers per jaar is het Utrecht Centraal Station dan ook het perfecte uitstalraam voor het merk, om klanten zo naar de grotere conceptwinkels en de webshop te lokken.

 

In de winkel wordt niet enkel kleding verkocht, maar staat ook een heel team klaar dat de coupe van de klant bijwerkt en zijn schoenen schoonmaakt, terwijl klanten er ook hun telefoon kunnen opladen. Producten die niet beschikbaar zijn, kunnen onmiddellijk besteld worden en de volgende dag opgehaald worden in de winkel.

 

Men at Work is de voorbije tijd sterk bezig aan expansie. Het afgelopen jaar opende het al winkels in Amsterdam, Amersfoort, Nieuwegein, Enschede en Den Haag. Daarnaast komen er dit jaar nog vestigingen in Gent en Leiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.

Doek valt over Fish & Chips en Men at Work in België

06/07/2018

Net als de Nederlandse is nu ook de Belgische tak van de keten van multimerkwinkels Men at Work failliet verklaard. De drie winkels van de kledingketen én Fish & Chips in Antwerpen leggen de boeken neer.