Nieuwe naam, logo en website voor Rosada Outlet

Nieuwe naam, logo en website voor Rosada Outlet

Rosada Fashion Outlet in Roosendaal heeft een nieuwe identiteit gekregen na de recente overname door de Engelse McArthurGlen-groep. Het McArthurGlen Designer Outlet Rosada krijgt meteen ook een nieuw logo.

24ste outletcenter voor McArthurGlen

Rosada in Roosendaal is het 24ste outletcentrum in de portfolio van Europees marktleider McArthurGlen. Ook designer outlet center Roermond, dat onlangs werd uitgebreid met vijftig nieuwe winkels, behoort tot dezelfde groep. Het centrum in Roosendaal biedt op 23.000 m² meer dan honderd merken aan, waaronder Nike, Guess, Adidas, Van Gils, Vingino, Levi’s, Calvin Klein, Desigual en Suitsupply.

 

McArthurGlen Designer Outlet Rosada organiseerde meteen het eerste Late NightShoppingEvent, dat volgens manager François Peeters zo’n 20.000 bezoekers trok. De volgende editie van het evenement, dat muziek koppelt aan een avondopening tot 22u, zal op 4 augustus plaatsvinden.

 

McArthurGlen heeft ook nog nieuwe outletcentra op de planning staan in Malaga (Zuid-Spanje), Remscheid (vlakbij Keulen) en Gent. Het bedrijf runt momenteel centra in negen landen: België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk.

 

De onderneming, in 1993 in Europa opgericht door Kaempfer Partners, heeft inmiddels 630.000 m² aan outletruimte ontwikkeld. Sinds 2013 is McArthurGlen een joint venture tussen Kaempfer Partners en Simon Property Group, 's werelds grootste eigenaar van winkelvastgoed.