& Other Stories opent tweede Nederlandse vestiging

& Other Stories opent tweede Nederlandse vestiging

& Other Stories opent tweede Nederlandse vestiging

& Other Stories, één van de zusterketens van de Zweedse modegroep H&M, opent vandaag zijn tweede vestiging in Nederland aan de Oudegracht in Utrecht. De eerste winkel opende in 2014 in Amsterdam.

“Prachtige locatie”

Het pand waar & Other Stories zijn intrek neemt heeft een winkeloppervlakte van 600 m² verspreid over twee verdiepingen. Voorheen werd het pand gebruikt voor een winkel van Zara. “Utrecht is een van de best bewaarde geheimen van Nederland; daarom zijn wij erg blij dat we hier een prachtige locatie hebben gevonden. We kijken er naar uit om onze verhalen in deze creatieve omgeving te delen en kennis te maken met meer van onze Nederlandse klanten”, zegt algemeen directeur Samuel Fernstrom over de opening.

 

& Other Stories is nog een jong merk, dat pas drie jaar geleden werd geïntroduceerd door H&M. Een jaar later opende het ook een eerste winkel in Nederland. Momenteel heeft het merk meer dan dertig vestigingen in tien landen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.