& Other Stories opent tweede Nederlandse vestiging

& Other Stories opent tweede Nederlandse vestiging

& Other Stories opent tweede Nederlandse vestiging

& Other Stories, één van de zusterketens van de Zweedse modegroep H&M, opent vandaag zijn tweede vestiging in Nederland aan de Oudegracht in Utrecht. De eerste winkel opende in 2014 in Amsterdam.

“Prachtige locatie”

Het pand waar & Other Stories zijn intrek neemt heeft een winkeloppervlakte van 600 m² verspreid over twee verdiepingen. Voorheen werd het pand gebruikt voor een winkel van Zara. “Utrecht is een van de best bewaarde geheimen van Nederland; daarom zijn wij erg blij dat we hier een prachtige locatie hebben gevonden. We kijken er naar uit om onze verhalen in deze creatieve omgeving te delen en kennis te maken met meer van onze Nederlandse klanten”, zegt algemeen directeur Samuel Fernstrom over de opening.

 

& Other Stories is nog een jong merk, dat pas drie jaar geleden werd geïntroduceerd door H&M. Een jaar later opende het ook een eerste winkel in Nederland. Momenteel heeft het merk meer dan dertig vestigingen in tien landen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).