SanomaVentures investeert in FashionQlub | RetailDetail

SanomaVentures investeert in FashionQlub

SanomaVentures investeert in FashionQlub

SanomaVentures en Vault79.com gaan investeren in FashionQlub, het bedrijf achter Goeiemode.nl. Samen moeten ze "een van de grootste online flashsaleverkopers op het gebied van mode en lifestyle van Nederland" worden.

Grote speler in Benelux

FashionQlub is één van de grootste spelers in de Benelux op vlak van de online verkoop van grote merken met korting. Daarnaast is er ook één fysieke winkel te vinden in Leiderdorp. Het bedrijf verzorgt ook modedeals voor verschillende websites en media, zoals de Telegraaf, Veronica Magazine, Viva en Fashionchick.

 

42hrsclub.com is een website die zijn leden exclusief hoge kortingen aanbiedt op topmerken uit de designwereld: elke deal is 42 uur beschikbaar. Op Goeiemode.nl worden elke dag dan weer nieuwe deals voor modeliefhebbers gezet die 24 uur beschikbaar blijven. Goeiemode.nl was in 2010 de eerste website van de groep en werd ondertussen al uitgebreid naar België en Nederland. Onlangs nam het bedrijf ook nog Brandfield.com over, dat werd geïntegreerd in 42hrsclub.com.

 

Vorig jaar had SanomaVentures al geïnvesteerd in Vault79.com, zowel financieel als op vlak van kennis. Dat was toen de eerste investering van SanomaVentures, dat in 2012 werd opgericht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Isabel Marant opent eerste winkel in Nederland

24/05/2018

Modemerk Isabel Marant heeft de deuren geopend van een eerste Nederlandse boetiek in Amsterdam. De winkel is te vinden in de P.C. Hooftstraat, in het pand waar vroeger McGregor zat.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.