Twinkel Kidz verhuist naar grotere locatie na succesvolle crowdfunding | RetailDetail

Twinkel Kidz verhuist naar grotere locatie na succesvolle crowdfunding

Twinkel Kidz verhuist naar grotere locatie na succesvolle crowdfunding

De kinderkledingwinkel Twinkel Kidz in Zwolle verhuist van het Meerminneplein naar een nieuwe en ruimere locatie in het Broerenkwartier. Daarvoor haalde ondernemer Petra Eshuis 43.000 euro op via crowdfunding.

Winkelen prettig maken

Twinkel Kidz is al vier jaar te vinden in het centrum van Zwolle, maar de huidige locatie was te klein geworden voor de plannen van Eshuis. Zo wil ze een catwalk en een speelhoek installeren, maar ook een toilet en verschoonhoek voor kleine kinderen. Daarom viel de keuze op een pand van 150 m² in het Broerenkwartier.

 

Kinderen kunnen tijdens het passen ook een selfie nemen, die wordt opgehangen aan de Wall of Fame in de winkel. Er zullen ook diverse activiteiten georganiseerd worden, zoals een een kindermodeshow en een speciaal kinderplein waar kinderen zich kunnen laten schminken en trampoline kunnen springen.

 

“Shoppen voor een nieuwe outfit is voor de meeste kinderen geen pretje. Wij gaan daar verandering in brengen en er alles aan doen om winkelen voor kinderen prettig én leuk te maken. Daar doen we niet alleen de kinderen, maar ook de ouders een groot plezier mee”, aldus Eshuis.

 

Voor de inrichting van de nieuwe winkel, besloot Eshuis gebruik te maken van crowdfunding. Daarbij haalde ze binnen een uur 43.000 euro op. “Natuurlijk hoop je op een succesvolle campagne, maar dit succes heeft ons overweldigd. Het is een prachtige bevestiging van onze visie en het potentieel van dit nieuwe concept.” De nieuwe winkel opent op 9 juli de deuren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.

Doek valt over Fish & Chips en Men at Work in België

06/07/2018

Net als de Nederlandse is nu ook de Belgische tak van de keten van multimerkwinkels Men at Work failliet verklaard. De drie winkels van de kledingketen én Fish & Chips in Antwerpen leggen de boeken neer.