VanHaren integreert sociale media in etalage | RetailDetail

VanHaren integreert sociale media in etalage

VanHaren integreert sociale media in etalage

VanHaren Schoenen heeft bij zijn vestiging in Breda een etalage geplaatst waarbij het sociale media heeft geïntegreerd. Klanten kunnen er een speciale Facebook-spel spelen, waarmee ze prijzen kunnen winnen.

Meer stoppende klanten

De game werd ontwikkeld voor Facebook, maar klanten die de etalage passeren kunnen ook snel een spelletje spelen. VanHaren hoopt zo meer klanten aan zijn winkel te laten stoppen en zijn bereik op Facebook verder te vergroten. Het merk heeft momenteel al meer dan 90.000 likes op Facebook.

 

"Met deze innovaties streeft vanHaren naar een meerwaarde voor de consument, zodat de consument op elk moment zowel online als offline moeiteloos kan schakelen in het contact met vanHaren. Ook de consument die nog niet bekend is met het Facebookplatform maakt door de etalageruit kennis met de fashionable en toegankelijke online wereld van vanHaren", schrijft de keten in een persbericht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Winst Zalando totaal weggeveegd

08/05/2018

De Duitse e-tailer Zalando zag in het eerste kwartaal van 2018 zijn winst als sneeuw voor de zon verdwijnen: 5,1 miljoen euro nettowinst ging over in 15 miljoen verlies. De omzet steeg wel met 22% dankzij forse investeringen.

Hugo Boss groeit vooral online sterk

03/05/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss kon tijdens het eerste kwartaal groei optekenen in alle regio's. De omzet van de groep steeg met 5% tot 650 miljoen euro, onder meer dankzij de sterke groei van de eigen webshop.