Nieuwe 'modemarkt' voor Amsterdam

Amsterdam krijgt vanaf donderdag een nieuw modeconcept binnen de gemeentegrenzen. Het gaat om Mood over Market, een nieuwe generatie markt met shop-in-shops van A-merken en lifestyle brands die tot nu toe nauwelijks verkrijgbaar waren in Nederland.

 

Mood over Market is opgericht door Edo van den Hoed en Jeffrey Sterken van het bureau 1000 Bommen & Granaten en is van maandag tot en met zaterdag geopend van elf uur 's morgens tot zeven uur 's avonds.Met het concept willen de oprichters innovatieve merken een kans geven en tevens oude en leegstaande panden weer tot leven brengen.

 

Voorlopig zijn er drie shop-in-shops gevestigd, Brandmission van oprichtster Lonneke Verbunt, een exclusieve conceptstore met erotische mode voor vrowuen van Rebecca van der Wurff onder de naam Pleasurements 'Love isn't blind' en Black Pepper van Merlin Pengel.


 

Amsterdam krijgt vanaf donderdag een nieuw modeconcept binnen de gemeentegrenzen. Het gaat om Mood over Market, een nieuwe generatie markt met shop-in-shops van A-merken en lifestyle brands die tot nu toe nauwelijks verkrijgbaar waren in Nederland.

 

Mood over Market is opgericht door Edo van den Hoed en Jeffrey Sterken van het bureau 1000 Bommen & Granaten en is van maandag tot en met zaterdag geopend van elf uur 's morgens tot zeven uur 's avonds.Met het concept willen de oprichters innovatieve merken een kans geven en tevens oude en leegstaande panden weer tot leven brengen.

 

Voorlopig zijn er drie shop-in-shops gevestigd, Brandmission van oprichtster Lonneke Verbunt, een exclusieve conceptstore met erotische mode voor vrowuen van Rebecca van der Wurff onder de naam Pleasurements 'Love isn't blind' en Black Pepper van Merlin Pengel.


 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

CNV naar rechtbank in nasleep faillissement Tuunte

21/11/2017

Vakbond CNV heeft besloten om naar de rechter te stappen in de nasleep van het faillissement en de doorstart van de modeketen Tuunte. Daarbij vielen er 250 ontslagen: volgens de vakbond was dat de hoofdreden voor het faillissement.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Back to top