Plus onthult eerste nieuwe voetbalactie

Supermarktketen Plus begint zondag met het uitnutten van het contract met de Eredivisie voetbal in Nederland. Vanaf maandag krijgen klanten bij vijftien euro aan boodschappen munten met de logo's van voetbalclubs. In totaal kunnen fans 22 munten verzamelen, de achttien clubs, de gele en rode kaart, alsmede de wedstrijdbal en de kampioensschaal.

Plus heroverde de rechten voor het voeren van acties rond het Nederlandse betaald voetbal toen Albert Heijn eerder dit jaar bekendmaakte niet verder te gaan. Ook tussen 2005 en 2007 had Plus deze rechten al en voerde toen succesvolle acties uit met placemats, spelersbussen en clubmagneten. Later in het jaar volgde dan een actie met voetbalplaatjes.

Bij de nieuwe actie kunnen klanten extra munten verdienen door actieproducten te kopen. Bij één op de vijf munten hoort bovendien twee maanden gratis kijken naar Eredivisie Live. De munten kunnen bovendien worden gespaard in een speciaal album dat de eerste weken voor 2,99 euro te koop is. Via Hyves kunnen bovendien toegangskaartjes voor voetbal worden gewonnen.

Supermarktketen Plus begint zondag met het uitnutten van het contract met de Eredivisie voetbal in Nederland. Vanaf maandag krijgen klanten bij vijftien euro aan boodschappen munten met de logo's van voetbalclubs. In totaal kunnen fans 22 munten verzamelen, de achttien clubs, de gele en rode kaart, alsmede de wedstrijdbal en de kampioensschaal.

Plus heroverde de rechten voor het voeren van acties rond het Nederlandse betaald voetbal toen Albert Heijn eerder dit jaar bekendmaakte niet verder te gaan. Ook tussen 2005 en 2007 had Plus deze rechten al en voerde toen succesvolle acties uit met placemats, spelersbussen en clubmagneten. Later in het jaar volgde dan een actie met voetbalplaatjes.

Bij de nieuwe actie kunnen klanten extra munten verdienen door actieproducten te kopen. Bij één op de vijf munten hoort bovendien twee maanden gratis kijken naar Eredivisie Live. De munten kunnen bovendien worden gespaard in een speciaal album dat de eerste weken voor 2,99 euro te koop is. Via Hyves kunnen bovendien toegangskaartjes voor voetbal worden gewonnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Danone wijzigt managementstructuur

19/10/2017

Danone heeft besloten om de managementstructuur aan de top van het bedrijf aan te passen. De functie van voorzitter van de raad van bestuur en die van CEO worden voortaan gecombineerd door huidig CEO Emmanuel Faber.

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Back to top