Plus onthult eerste nieuwe voetbalactie | RetailDetail

Plus onthult eerste nieuwe voetbalactie

Supermarktketen Plus begint zondag met het uitnutten van het contract met de Eredivisie voetbal in Nederland. Vanaf maandag krijgen klanten bij vijftien euro aan boodschappen munten met de logo's van voetbalclubs. In totaal kunnen fans 22 munten verzamelen, de achttien clubs, de gele en rode kaart, alsmede de wedstrijdbal en de kampioensschaal.

Plus heroverde de rechten voor het voeren van acties rond het Nederlandse betaald voetbal toen Albert Heijn eerder dit jaar bekendmaakte niet verder te gaan. Ook tussen 2005 en 2007 had Plus deze rechten al en voerde toen succesvolle acties uit met placemats, spelersbussen en clubmagneten. Later in het jaar volgde dan een actie met voetbalplaatjes.

Bij de nieuwe actie kunnen klanten extra munten verdienen door actieproducten te kopen. Bij één op de vijf munten hoort bovendien twee maanden gratis kijken naar Eredivisie Live. De munten kunnen bovendien worden gespaard in een speciaal album dat de eerste weken voor 2,99 euro te koop is. Via Hyves kunnen bovendien toegangskaartjes voor voetbal worden gewonnen.

Supermarktketen Plus begint zondag met het uitnutten van het contract met de Eredivisie voetbal in Nederland. Vanaf maandag krijgen klanten bij vijftien euro aan boodschappen munten met de logo's van voetbalclubs. In totaal kunnen fans 22 munten verzamelen, de achttien clubs, de gele en rode kaart, alsmede de wedstrijdbal en de kampioensschaal.

Plus heroverde de rechten voor het voeren van acties rond het Nederlandse betaald voetbal toen Albert Heijn eerder dit jaar bekendmaakte niet verder te gaan. Ook tussen 2005 en 2007 had Plus deze rechten al en voerde toen succesvolle acties uit met placemats, spelersbussen en clubmagneten. Later in het jaar volgde dan een actie met voetbalplaatjes.

Bij de nieuwe actie kunnen klanten extra munten verdienen door actieproducten te kopen. Bij één op de vijf munten hoort bovendien twee maanden gratis kijken naar Eredivisie Live. De munten kunnen bovendien worden gespaard in een speciaal album dat de eerste weken voor 2,99 euro te koop is. Via Hyves kunnen bovendien toegangskaartjes voor voetbal worden gewonnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon wil nog zes kassaloze winkels openen

23/02/2018

Er komen na de opening van de eerste Amazon Go-winkel vorige maand nog minstens zes van de hoogtechnologische en kassaloze winkels gemakswinkels bij. Onder meer Los Angeles en Seattle krijgen nieuwe Amazon Go-winkels.

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018: 11-12-13 maart 2018 in Kortrijk Xpo

23/02/2018

(publireportage) Delicatessen & hoge kwaliteit maken van Tavola een topevent voor de foodretail,  met 450 marktleiders én ambachtelijke fabrikanten, en veel nieuwigheden. We stellen u graag de winnaars van de Gouden Tavola voor.

Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

Duvel Moortgat de Italiaanse toer op

22/02/2018

Duvel Moortgat heeft zijn minderheidsbelang in de Italiaanse brouwerij Birrificio del Ducato opgetrokken tot 70%. De Belgische brouwerij, ook bekend van Vedett, zit al sinds 2016 in het kapitaal van de brouwerij uit Soragna bij Parma.

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Back to top