Plus onthult eerste nieuwe voetbalactie

Supermarktketen Plus begint zondag met het uitnutten van het contract met de Eredivisie voetbal in Nederland. Vanaf maandag krijgen klanten bij vijftien euro aan boodschappen munten met de logo's van voetbalclubs. In totaal kunnen fans 22 munten verzamelen, de achttien clubs, de gele en rode kaart, alsmede de wedstrijdbal en de kampioensschaal.

Plus heroverde de rechten voor het voeren van acties rond het Nederlandse betaald voetbal toen Albert Heijn eerder dit jaar bekendmaakte niet verder te gaan. Ook tussen 2005 en 2007 had Plus deze rechten al en voerde toen succesvolle acties uit met placemats, spelersbussen en clubmagneten. Later in het jaar volgde dan een actie met voetbalplaatjes.

Bij de nieuwe actie kunnen klanten extra munten verdienen door actieproducten te kopen. Bij één op de vijf munten hoort bovendien twee maanden gratis kijken naar Eredivisie Live. De munten kunnen bovendien worden gespaard in een speciaal album dat de eerste weken voor 2,99 euro te koop is. Via Hyves kunnen bovendien toegangskaartjes voor voetbal worden gewonnen.

Supermarktketen Plus begint zondag met het uitnutten van het contract met de Eredivisie voetbal in Nederland. Vanaf maandag krijgen klanten bij vijftien euro aan boodschappen munten met de logo's van voetbalclubs. In totaal kunnen fans 22 munten verzamelen, de achttien clubs, de gele en rode kaart, alsmede de wedstrijdbal en de kampioensschaal.

Plus heroverde de rechten voor het voeren van acties rond het Nederlandse betaald voetbal toen Albert Heijn eerder dit jaar bekendmaakte niet verder te gaan. Ook tussen 2005 en 2007 had Plus deze rechten al en voerde toen succesvolle acties uit met placemats, spelersbussen en clubmagneten. Later in het jaar volgde dan een actie met voetbalplaatjes.

Bij de nieuwe actie kunnen klanten extra munten verdienen door actieproducten te kopen. Bij één op de vijf munten hoort bovendien twee maanden gratis kijken naar Eredivisie Live. De munten kunnen bovendien worden gespaard in een speciaal album dat de eerste weken voor 2,99 euro te koop is. Via Hyves kunnen bovendien toegangskaartjes voor voetbal worden gewonnen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Albert Heijn 'wint' Liegebeest 2017

23/08/2017

Albert Heijn is door 7500 van de 19000 stemmers verkozen tot het grootste Liegebeest van 2017. De keten suggereerde in de Allerhande van afgelopen april dat serranoham-varkens buiten in de wei lopen, maar de dieren zitten hun leven lang binnen in een krap hok.

Walmart kiest voor Google in strijd om digitale klant

23/08/2017

Walmart schakelt Google in in de strijd om de digitale koper. Vanaf eind september kunnen klanten van de Amerikaanse supermarktgigant via de Google Home-toepassing mondeling hun smartphone een bestelling plaatsen en die aan huis laten bezorgen.

Spar University opent twee nieuwe winkels

23/08/2017

Spar opent volgende week donderdag bij de universiteit in Delft een vestiging van Spar University. Die formule begon onlangs ook een tweede winkel op de campus van de TU Eindhoven.

Rudi Petit-Jean directeur Sligro-ISPC België

23/08/2017

Vanaf 15 oktober zal Rudi Petit-Jean aantreden als directeur van Sligro-ISPC in België. Hij wordt verantwoordelijk voor de integratie van het dit jaar overgenomen ISPC en de uitbouw van het vestigingennetwerk van Sligro-ISPC.

Unilever en Nestlé investeren in blockchaintechnologie

22/08/2017

Voedingsbedrijven Unilever en Nestlé gaan met de hulp van het Amerikaanse IBM blockchaintechnologie integreren in hun werking. Zo willen ze de logistieke keten nog beter in kaart brengen.

Greenpeace op zoek naar beste bio supermarkt

22/08/2017

Greenpeace start donderdag bij zeven Nederlandse supermarktketens met het tellen van het aanbod biologische groenten, fruit en aardappelen. Zo wil de organisatie bio een zetje in de rug geven.

Back to top