Plus zet Troetels in tegen voetbalplaatjes.

Supermarktketen Plus lanceert de zogenoemde Troetels. De kleine, aaibare dierenfiguren kunnen worden gespaard bij iedere vijftien euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten. Bij iedere Troetel hoort ook een actiesticker.

 

De Troetels zijn het antwoord van Plus op de voetbalspaaroorlog tussen Albert Heijn en C1000. De marktleider begon afgelopen week met het derde seizen waarin kan worden gespaard voor voetbalplaatjes. Eerder al begon C1000 met een alternatieve voetbalactie. Met de spaaractie rond de Troetels gooit Plus, die ooit het eerste recht hadden op de voetbalplaatjes, het over een andere boeg.

 

De supermarktketen heeft een alliantie gesloten met een belangrijke partner om van de Troetels een succes te maken. Kinderzender Nickelodeon heeft de maand februari uitgeroepen tot Troetelmaand. Kinderen kunnen via de website van de zender een virale Troetel versturen. Ook kunnen kijkers aangeven wie ze een speciale Super Troetel willen geven. Daarmee kunnen ze een optreden op televisie verdienen.

Supermarktketen Plus lanceert de zogenoemde Troetels. De kleine, aaibare dierenfiguren kunnen worden gespaard bij iedere vijftien euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten. Bij iedere Troetel hoort ook een actiesticker.

 

De Troetels zijn het antwoord van Plus op de voetbalspaaroorlog tussen Albert Heijn en C1000. De marktleider begon afgelopen week met het derde seizen waarin kan worden gespaard voor voetbalplaatjes. Eerder al begon C1000 met een alternatieve voetbalactie. Met de spaaractie rond de Troetels gooit Plus, die ooit het eerste recht hadden op de voetbalplaatjes, het over een andere boeg.

 

De supermarktketen heeft een alliantie gesloten met een belangrijke partner om van de Troetels een succes te maken. Kinderzender Nickelodeon heeft de maand februari uitgeroepen tot Troetelmaand. Kinderen kunnen via de website van de zender een virale Troetel versturen. Ook kunnen kijkers aangeven wie ze een speciale Super Troetel willen geven. Daarmee kunnen ze een optreden op televisie verdienen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Hema wil stappen ondernemen tegen Hema van Alibaba

24/07/2017

De Nederlandse warenhuisketen Hema bekijkt of het iets kan doen aan de supermarktketen Hema die in China wordt uitgebaat door retailreus Alibaba. Die keten heeft ondertussen al dertien vestigingen.

AB InBev neemt producent energiedrankjes over

24/07/2017

AB InBev heeft met Hiball een producent van energiedrankjes overgenomen. Hiball is een kleine speler in de markt die biologische energiedrankjes maakt. Daarnaast heeft het bedrijf nog een eigen merk van bruiswaters en frisdrank.

Nieuwe app Albert Heijn geeft meer info over producten

24/07/2017

De AH Productscanner, een nieuwe app van Albert Heijn, maakt het voor klanten mogelijk om door middel van augmented reality extra informatie te krijgen over producten, zoals ingrediënten, voedingswaarden, recepten en herkomst.

Sligro bouwt aan foodservice in België

24/07/2017

Sligro Food Group gaat haar onderneming in België verder uitbouwen vanuit het hoofdkantoor van Java Foodservice in Rotselaar, dat volgend jaar officieel van naam verandert. De bouw van een eerste vestiging in Antwerpen gaat dit najaar dan toch van start. 

 Sligro zoekt samenwerking voor Emté

20/07/2017

Sligro Food Group zoekt een samenwerking voor haar noodlijdende supermarktketen Emté. De groothandel in Veghel wil voor eind dit jaar een partij vinden waarmee de divisie foodretail de toekomst in kan.

Ook Amazon heeft eigen maaltijdbox

20/07/2017

Amazon blijft vernieuwen en uitbreiden en heeft nu zijn oog laten vallen op de markt van de maaltijdboxen. In een aantal steden waar Amazon Fresh beschikbaar is, kunnen klanten nu ook maaltijdboxen bestellen.

Back to top