Plus zet Troetels in tegen voetbalplaatjes.

Supermarktketen Plus lanceert de zogenoemde Troetels. De kleine, aaibare dierenfiguren kunnen worden gespaard bij iedere vijftien euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten. Bij iedere Troetel hoort ook een actiesticker.

 

De Troetels zijn het antwoord van Plus op de voetbalspaaroorlog tussen Albert Heijn en C1000. De marktleider begon afgelopen week met het derde seizen waarin kan worden gespaard voor voetbalplaatjes. Eerder al begon C1000 met een alternatieve voetbalactie. Met de spaaractie rond de Troetels gooit Plus, die ooit het eerste recht hadden op de voetbalplaatjes, het over een andere boeg.

 

De supermarktketen heeft een alliantie gesloten met een belangrijke partner om van de Troetels een succes te maken. Kinderzender Nickelodeon heeft de maand februari uitgeroepen tot Troetelmaand. Kinderen kunnen via de website van de zender een virale Troetel versturen. Ook kunnen kijkers aangeven wie ze een speciale Super Troetel willen geven. Daarmee kunnen ze een optreden op televisie verdienen.

Supermarktketen Plus lanceert de zogenoemde Troetels. De kleine, aaibare dierenfiguren kunnen worden gespaard bij iedere vijftien euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten. Bij iedere Troetel hoort ook een actiesticker.

 

De Troetels zijn het antwoord van Plus op de voetbalspaaroorlog tussen Albert Heijn en C1000. De marktleider begon afgelopen week met het derde seizen waarin kan worden gespaard voor voetbalplaatjes. Eerder al begon C1000 met een alternatieve voetbalactie. Met de spaaractie rond de Troetels gooit Plus, die ooit het eerste recht hadden op de voetbalplaatjes, het over een andere boeg.

 

De supermarktketen heeft een alliantie gesloten met een belangrijke partner om van de Troetels een succes te maken. Kinderzender Nickelodeon heeft de maand februari uitgeroepen tot Troetelmaand. Kinderen kunnen via de website van de zender een virale Troetel versturen. Ook kunnen kijkers aangeven wie ze een speciale Super Troetel willen geven. Daarmee kunnen ze een optreden op televisie verdienen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Komt er een verbod op energiedranken voor minderjarigen?

16/01/2018

Nederland stelt een onderzoek in naar energiedrankjes bij jongeren, nadat de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde een verbod vroeg op de verkoop ervan aan minderjarigen. Ook in België wijzen artsen op de schadelijke effecten van zulke dranken.

Macron wil Franse baguette werelderfgoed maken

15/01/2018

De Franse president Macron wil samen met de bond van Franse bakkers het Franse stokbrood tot Unesco-werelderfgoed laten uitroepen. Het wil zo het voorbeeld volgen van het Belgische bier en de Napolitaanse pizza.

Lactalis roept 12 miljoen verpakkingen babymelk terug

15/01/2018

In Frankrijk is een heus schandaal ontstaan rond babymelk van zuivelproducent Lactalis, die besmet is geraakt met salmonella. Daarbij heeft het bedrijf maar liefst 12 miljoen verpakkingen in 83 landen uit de winkelrekken moeten halen.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Johma-salades tijdelijk uit winkelrekken bij Albert Heijn

15/01/2018

Supermarktketen Albert Heijn kampt momenteel met een tekort aan Johma-salades. Producent en supermarkt komen immers niet tot een vergelijk tijdens nieuwe contractbesprekingen, waardoor Johma niet meer levert.

Biscuiterie Seghers neemt Nederlandse Euro Patisserie over

15/01/2018

Koekjesbakkerij Biscuiterie Seghers uit Temse neemt zijn Nederlandse sectorgenoot Euro Patisserie over. De nieuwe groep wordt een van de tien grootste koekjesproducenten in de Benelux.

Back to top