Plus zet Troetels in tegen voetbalplaatjes.

Supermarktketen Plus lanceert de zogenoemde Troetels. De kleine, aaibare dierenfiguren kunnen worden gespaard bij iedere vijftien euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten. Bij iedere Troetel hoort ook een actiesticker.

 

De Troetels zijn het antwoord van Plus op de voetbalspaaroorlog tussen Albert Heijn en C1000. De marktleider begon afgelopen week met het derde seizen waarin kan worden gespaard voor voetbalplaatjes. Eerder al begon C1000 met een alternatieve voetbalactie. Met de spaaractie rond de Troetels gooit Plus, die ooit het eerste recht hadden op de voetbalplaatjes, het over een andere boeg.

 

De supermarktketen heeft een alliantie gesloten met een belangrijke partner om van de Troetels een succes te maken. Kinderzender Nickelodeon heeft de maand februari uitgeroepen tot Troetelmaand. Kinderen kunnen via de website van de zender een virale Troetel versturen. Ook kunnen kijkers aangeven wie ze een speciale Super Troetel willen geven. Daarmee kunnen ze een optreden op televisie verdienen.

Supermarktketen Plus lanceert de zogenoemde Troetels. De kleine, aaibare dierenfiguren kunnen worden gespaard bij iedere vijftien euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten. Bij iedere Troetel hoort ook een actiesticker.

 

De Troetels zijn het antwoord van Plus op de voetbalspaaroorlog tussen Albert Heijn en C1000. De marktleider begon afgelopen week met het derde seizen waarin kan worden gespaard voor voetbalplaatjes. Eerder al begon C1000 met een alternatieve voetbalactie. Met de spaaractie rond de Troetels gooit Plus, die ooit het eerste recht hadden op de voetbalplaatjes, het over een andere boeg.

 

De supermarktketen heeft een alliantie gesloten met een belangrijke partner om van de Troetels een succes te maken. Kinderzender Nickelodeon heeft de maand februari uitgeroepen tot Troetelmaand. Kinderen kunnen via de website van de zender een virale Troetel versturen. Ook kunnen kijkers aangeven wie ze een speciale Super Troetel willen geven. Daarmee kunnen ze een optreden op televisie verdienen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Valora neemt Backwerk over

20/09/2017

Het Zwitserse Valora neemt de Duitse bakkerijketen Backwerk over van investeerder EQT. De formule die in Nederland dertien vestigingen heeft, is actief in diverse Europese landen en wil nu verder uitbreiden.

Boni sluit eigen webshop

19/09/2017

Supermarktketen Boni heeft besloten om de eigen webshop stop te zetten. Boni had al sinds 2011 een eigen webshop, maar gaat het nu op een andere manier aanpakken. Online zal het (voorlopig) enkel nog via Picnic te vinden zijn.

Alpro schrapt Amerikaanse sojabonen

19/09/2017

Sojadrankenfabrikant Alpro koopt zijn sojabonen alleen nog bij producenten in Europa en Canada, om er zeker van te zijn dat ze niet genetisch gemodificeerd zijn. Bonen uit de VS komen er niet meer in, Nederland plukt mee de vruchten.

Aandeel Heineken onderuit nadat Mexicanen uitstappen

19/09/2017

Het Mexicaanse Femsa, dat 15% percent van de aandelen van Heineken bezat, heeft besloten om voor 2,5 miljard aandelen van de Nederlandse brouwerijgroep te gaan verkopen. Op de beurs kreeg het aandeel meteen een flinke tik.

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

18/09/2017

Beerwulf, een online platform voor speciaalbieren, is voortaan ook te vinden in België. De website geeft elk van zijn 150 aangesloten brouwers een eigen pagina, waarop ze hun bieren aan een groter publiek kunnen aanbieden.

Aldi Nord gaat inkoop A-merken centraliseren

15/09/2017

Aldi Nord, de tak van het bedrijf die actief is in België en Nederland, wil de aankoop van A-merken centraliseren. Zo wil het bedrijf een gelijkwaardig aanbod bieden in alle landen en kan het vanwege schaalgrootte scherpere prijzen afdwingen.

Back to top