Schiphol opent luxe modeparadijs

De luchthaven Schiphol heeft het nieuwe winkelgedeelte achter de douane voor intercontinentale vluchten officieel geopend. In totaal zijn er 26 nieuwe winkels geopend, waaronder de eerste Europese vestiging van de Amerikaanse winkelketen Victoria's Secret. Andere modewinkels zijn er van Burberry en Hermés.

Andere blikvangers in het nieuwe winkelcentrum zijn juwelenwinkels van de merken Swarovski en Buddha to Buddha. Het centrum is gevestigd in Lounge 3 en kostte Schiphol een investering van 13,5 miljoen euro. De verbouwing nam in totaal zeven maanden in beslag.

'We willen een voorloper zijn in Europa. Een vliegveld waar passagiers naast dat ze snel de weg kunnen vinden naar hun gate, ook kunnen relaxen en kunnen shoppen', zegt president-directeur Jos Nijhuis van Schiphol over het nieuwe winkelcentrum.

De luchthaven Schiphol heeft het nieuwe winkelgedeelte achter de douane voor intercontinentale vluchten officieel geopend. In totaal zijn er 26 nieuwe winkels geopend, waaronder de eerste Europese vestiging van de Amerikaanse winkelketen Victoria's Secret. Andere modewinkels zijn er van Burberry en Hermés.

Andere blikvangers in het nieuwe winkelcentrum zijn juwelenwinkels van de merken Swarovski en Buddha to Buddha. Het centrum is gevestigd in Lounge 3 en kostte Schiphol een investering van 13,5 miljoen euro. De verbouwing nam in totaal zeven maanden in beslag.

'We willen een voorloper zijn in Europa. Een vliegveld waar passagiers naast dat ze snel de weg kunnen vinden naar hun gate, ook kunnen relaxen en kunnen shoppen', zegt president-directeur Jos Nijhuis van Schiphol over het nieuwe winkelcentrum.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando maakt aankoop inruilen nog eenvoudiger

18/12/2017

Zalando heeft met zijn "Order Exchange Service" een manier gevonden om het inruilen van een kledingstuk nog eenvoudiger te maken. Klanten kunnen via de dienst in één stap een kledingstuk terugsturen en het in een andere maat geleverd krijgen.

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top