Stuntlabel Zeeman loopt goed

Het modemerk Frank, waarmee de keten van textielsupermarkten Zeeman een enorme stunt uithaalde tijdens de Amsterdam Fashion Week, loopt uitstekend. De eerste dagen na de presentatie gingen er dagelijks enkele duizenden artikelen over de virtuele toonbank van webwinkel Frankfashion.nl. Nu de hype was is gezakt, bedraagt de verkoop zo'n honderd stuks per dag.

Dat zegt Jacques van der Bom van Zeeman tegen Twinkle Magazine. Zeeman zorgde voor een enorme stunt door de collectie te presenteren tijdens het prestigieuze modefestival. Pas later werd bekend dat het bedrijf in spotgoedkope kleding achter het merk zat. Daarmee scoorde Zeeman enorm veel publiciteit. De kleinere maten van een aantal van de aangeboden kledingstukken zijn intussen al uitverkocht.

Zes ontwerpen uit de getoonde collectie, waaronder een coltrui, tailleslip en bolero-vest, zijn te koop via de website van Frank. Hoe lang de items nog worden aangeboden is onduidelijk.

Het modemerk Frank, waarmee de keten van textielsupermarkten Zeeman een enorme stunt uithaalde tijdens de Amsterdam Fashion Week, loopt uitstekend. De eerste dagen na de presentatie gingen er dagelijks enkele duizenden artikelen over de virtuele toonbank van webwinkel Frankfashion.nl. Nu de hype was is gezakt, bedraagt de verkoop zo'n honderd stuks per dag.

Dat zegt Jacques van der Bom van Zeeman tegen Twinkle Magazine. Zeeman zorgde voor een enorme stunt door de collectie te presenteren tijdens het prestigieuze modefestival. Pas later werd bekend dat het bedrijf in spotgoedkope kleding achter het merk zat. Daarmee scoorde Zeeman enorm veel publiciteit. De kleinere maten van een aantal van de aangeboden kledingstukken zijn intussen al uitverkocht.

Zes ontwerpen uit de getoonde collectie, waaronder een coltrui, tailleslip en bolero-vest, zijn te koop via de website van Frank. Hoe lang de items nog worden aangeboden is onduidelijk.

Tags: