Turnover sluit eigen webwinkel

Het Nederlandse kledingmerk Turnover sluit de webwinkel waarmee het merk rechtstreeks verkocht aan consumenten. Het contract met de webshop-partner ISM eCompany wordt niet verlengd en de verkoop van het merk gebeurt nu alleen nog via een andere website en fysieke winkels.

 

Dat melden verschillende modesites. Turnover is sinds vorig jaar eigendom van de VeldhovenGroup, dat het merk kocht van de Secon Group. Beheer en logistiek rond de in de zomer van 2009 geopende webwinkel was volledig uitbesteed. ' Net als veel andere modebedrijven wil Turnover bij haar core business blijven en besteedt daarom alle e-commerce activiteiten van A tot Z uit bij de specialisten van ISM eCompany’, stelt de dienstverlener op zijn site.

 

Het merk blijft wel te koop via het online warenhuis Orangebag.nl en in winkels in tien Europese landen. De VeldhovenGroup zou zich de komende periode meer op groothandelsactiviteiten willen richten.

Het Nederlandse kledingmerk Turnover sluit de webwinkel waarmee het merk rechtstreeks verkocht aan consumenten. Het contract met de webshop-partner ISM eCompany wordt niet verlengd en de verkoop van het merk gebeurt nu alleen nog via een andere website en fysieke winkels.

 

Dat melden verschillende modesites. Turnover is sinds vorig jaar eigendom van de VeldhovenGroup, dat het merk kocht van de Secon Group. Beheer en logistiek rond de in de zomer van 2009 geopende webwinkel was volledig uitbesteed. ' Net als veel andere modebedrijven wil Turnover bij haar core business blijven en besteedt daarom alle e-commerce activiteiten van A tot Z uit bij de specialisten van ISM eCompany’, stelt de dienstverlener op zijn site.

 

Het merk blijft wel te koop via het online warenhuis Orangebag.nl en in winkels in tien Europese landen. De VeldhovenGroup zou zich de komende periode meer op groothandelsactiviteiten willen richten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Back to top