Turnover sluit eigen webwinkel

Het Nederlandse kledingmerk Turnover sluit de webwinkel waarmee het merk rechtstreeks verkocht aan consumenten. Het contract met de webshop-partner ISM eCompany wordt niet verlengd en de verkoop van het merk gebeurt nu alleen nog via een andere website en fysieke winkels.

 

Dat melden verschillende modesites. Turnover is sinds vorig jaar eigendom van de VeldhovenGroup, dat het merk kocht van de Secon Group. Beheer en logistiek rond de in de zomer van 2009 geopende webwinkel was volledig uitbesteed. ' Net als veel andere modebedrijven wil Turnover bij haar core business blijven en besteedt daarom alle e-commerce activiteiten van A tot Z uit bij de specialisten van ISM eCompany’, stelt de dienstverlener op zijn site.

 

Het merk blijft wel te koop via het online warenhuis Orangebag.nl en in winkels in tien Europese landen. De VeldhovenGroup zou zich de komende periode meer op groothandelsactiviteiten willen richten.

Het Nederlandse kledingmerk Turnover sluit de webwinkel waarmee het merk rechtstreeks verkocht aan consumenten. Het contract met de webshop-partner ISM eCompany wordt niet verlengd en de verkoop van het merk gebeurt nu alleen nog via een andere website en fysieke winkels.

 

Dat melden verschillende modesites. Turnover is sinds vorig jaar eigendom van de VeldhovenGroup, dat het merk kocht van de Secon Group. Beheer en logistiek rond de in de zomer van 2009 geopende webwinkel was volledig uitbesteed. ' Net als veel andere modebedrijven wil Turnover bij haar core business blijven en besteedt daarom alle e-commerce activiteiten van A tot Z uit bij de specialisten van ISM eCompany’, stelt de dienstverlener op zijn site.

 

Het merk blijft wel te koop via het online warenhuis Orangebag.nl en in winkels in tien Europese landen. De VeldhovenGroup zou zich de komende periode meer op groothandelsactiviteiten willen richten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Primark profiteert van zwakkere Britse economie

12/09/2017

De Ierse modeketen Primark profiteert momenteel van de zwakke Britse economie, waardoor moederbedrijf AB Foods de verwachtingen voor het volledige jaar optrekt. De keten zal ook verder blijven uitbreiden.

Back to top