V&D wil online naar 125 miljoen euro

Warenhuisketen V&D gaat de komende periode extra investeren in de webwinkel. Aanleiding is het grote succes van de verkopen in de webwinkel bij de start van het Prijzencircus van de winkelketen.Volgens V&D zijn daarbij alle records gebroken.

 

De doelstelling voor 2014 stond in eerste instantie op een omzet van 100 miljoen euro. Dat is nu bijgesteld naar 125 miljoen euro. 'We hebben besloten de investeringen in de groei van onze online business te versnellen. Onze eigenaar Sun European heeft hiervoor meer kapitaal beschikbaar gesteld,’ zegt V&D-directeur Mark McKeon,

 

Afgelopen week haalde vd.nl niet alleen de hoogste omzet non-food van alle V&D’s, in bezoekersaantallen zijn ook records gehaald met een stijging van meer dan 20% ten opzichte van eerdere bezoekersrecords. McKeon: ‘We zijn positief verrast door dit resultaat. We hadden wel met de nieuwe service van online reserveren meer bezoekers verwacht dan vorig jaar, maar dit resultaat is een droomscore.’

Warenhuisketen V&D gaat de komende periode extra investeren in de webwinkel. Aanleiding is het grote succes van de verkopen in de webwinkel bij de start van het Prijzencircus van de winkelketen.Volgens V&D zijn daarbij alle records gebroken.

 

De doelstelling voor 2014 stond in eerste instantie op een omzet van 100 miljoen euro. Dat is nu bijgesteld naar 125 miljoen euro. 'We hebben besloten de investeringen in de groei van onze online business te versnellen. Onze eigenaar Sun European heeft hiervoor meer kapitaal beschikbaar gesteld,’ zegt V&D-directeur Mark McKeon,

 

Afgelopen week haalde vd.nl niet alleen de hoogste omzet non-food van alle V&D’s, in bezoekersaantallen zijn ook records gehaald met een stijging van meer dan 20% ten opzichte van eerdere bezoekersrecords. McKeon: ‘We zijn positief verrast door dit resultaat. We hadden wel met de nieuwe service van online reserveren meer bezoekers verwacht dan vorig jaar, maar dit resultaat is een droomscore.’

Tags: