RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Dorien Breels
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

NO CURE, NO PAY!

icon
In bleed18 maart, 2010

 

RD: Kan je ons wat meer vertellen over TradeDoubler?
LDB: TradeDoubler is opgericht in 1999 in Zweden en sinds 2004 ook operationeel in België.  Vandaag de dag telt TradeDoubler 650 werknemers en zijn we  marktleider in 17 landen waaronder België. Dit jaar gaat TradeDoubler verder uitbreiden naar 3 landen: Turkije, Tsjechië en Slowakije. TradeDoubler biedt bedrijven diverse online oplossingen aan met als doel traffic, leads en sales te genereren. Onze echt unieke USP is dat de klant enkel betaalt  bij resultaat.  

RD: Wat zijn deze online oplossingen dan?
LDB: Wij bieden onze klanten vijf verschillende formules aan: Affiliate, Campaigns, Search, Talk en Integral.
Bij Affiliate, een lange termijn oplossing, maakt u gebruik van online tools zoals websites van derden,
e-mailmarketing en keywordbuying om uw objectieven te behalen.   Dit kan gaan om een uitbreiding van uw database, verkoop van producten of aanvraag van brochures. Campaigns is een korte termijn oplossing. Deze oplossing is voornamelijk gericht op verhoging van de brand awareness en om kwalitatieve traffic naar uw website te leiden.  Je betaalt enkel voor clicks of leads en dus niet voor impressies. Als men vooral actief wil zijn op zoekmotoren zoals uiteraard Google, kan men beroep doen op Search. Ook hier betaal je enkel voor resultaat: leads of sales. Als  onze klanten met een callcenter werken,  kunnen de resultaten geboost worden via Talk. De klant dient  enkel te betalen voor een gesprek dat een af te spreken  minimum duurtijd heeft. Integral tenslotte is een technologie die de klant zelf in staat zelf zijn online marketing activiteiten te plannen, uit te voeren en op te volgen. De ervaring leert ons dat dit leidt tot een 20% meer efficiënte inzet van het budget en ook tijdsbesparing oplevert.

RD: Waarom precies kiezen voor TradeDoubler?
LDB: TradeDoubler heeft het grootste kwalitatieve netwerk met  19.000 aangesloten affiliates in België.  Een team van professionals zorgt dagelijks voor het onderhoud en uitbreiding van dit netwerk.  Door onze internationale footprint kunnen we leren van alle markten en best practices toepassen in onze eigen markt.  Daar we reeds 6 jaar in België aanwezig zijn, hebben we ervaring opgebouwd in zowat alle sectoren, voor alle soorten producten en diensten.

Meer In bleed
Bekijk meer
  • icon
    In bleed5 april, 2018
    Waarom marktplaatsen vandaag én morgen de place to be zijn

    Marktplaatsen boomen wereldwijd, maar springen de Belgische bedrijven wel mee op de kar? Nog veel te weinig, zo vindt Mike Boon van Kinderenkoning en eWINGS. Wat de voordelen ervan zijn, dat vertelt hij binnenkort op het RetailDetail Congress. Koning Marktplaats In 2010 richtte Mike Boon Kinderenkoning op, een website die...

  • icon
    Algemeen20 maart, 2017
    “Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

    De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april. Ben je ermee akkoord dat winkels vandaag eerder marketingtools zijn dan...

  • icon
    In bleed19 april, 2016
    Picnic bezorgt nu ook in Utrecht

    Picnic bezorgt sinds maandag ook in Utrecht: de online supermarkt wil na een uitrol in de wijk Leidsche Rijn geleidelijk uitbreiden over de stad. Dit zal naar verwachting deze zomer zijn. Start in de vierde stad van Nederland Utrecht is met zo’n 175.000 huishoudens de vierde stad van Nederland. “We...

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
Meest gelezen
  • icon
    Algemeen18 april, 2025
    Internationale Europese e-commerce maakt comeback
  • icon
    Mode29 april, 2025
    Forse winststijging voor Vinted
  • icon
    Elektro25 april, 2025
    Fnac Darty zoekt verse groei met nieuw strategisch plan
  • icon
    Algemeen8 mei, 2025
    Wordt elke handelaar een geldautomaat?
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform retailhub, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres:
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres:
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN