Doe-het-zelfketen Hubo past huisstijl aan.

Doe-het-zelf-keten Hubo heeft zijn huisstijl een behoorlijke update gegeven. Het geelzwarte logo is daarbij intact gebleven, maar de stijl eromheen is compleet opgeknapt. Daarnaast zijn ook de folder en de andere reclamemedia van de winkelketen aangepast.

 

'Ter verbetering van de herkenbaarheid is het typische geelzwart van de winkelformule nadrukkelijker ingezet. Het vernieuwde beeldmerk komt duidelijk tot uiting in alle communicatiemiddelen van Hubo; van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale aktiekoppen en de vernieuwde winkelmaterialen', licht de onderneming de operatie toe.
 
Het is ook de bedoeling dat de winkels worden aangepast aan de nieuwe huisstijl. Dat zal de komende jaren geleidelijk gebeuren. De eerste winkel in zijn soort is onlangs geopend in Bergeijk. Hubo komt naast de eigen folder ook met een huisblad. Het blad De Klussy verschijnt vier keer per jaar met verhalen over doe-het-zelven en informatie over producten en aanbiedingen. De Klussy wordt in een oplage van 1 miljoen huis-aan-huis verspreid. 

Doe-het-zelf-keten Hubo heeft zijn huisstijl een behoorlijke update gegeven. Het geelzwarte logo is daarbij intact gebleven, maar de stijl eromheen is compleet opgeknapt. Daarnaast zijn ook de folder en de andere reclamemedia van de winkelketen aangepast.

 

'Ter verbetering van de herkenbaarheid is het typische geelzwart van de winkelformule nadrukkelijker ingezet. Het vernieuwde beeldmerk komt duidelijk tot uiting in alle communicatiemiddelen van Hubo; van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale aktiekoppen en de vernieuwde winkelmaterialen', licht de onderneming de operatie toe.
 
Het is ook de bedoeling dat de winkels worden aangepast aan de nieuwe huisstijl. Dat zal de komende jaren geleidelijk gebeuren. De eerste winkel in zijn soort is onlangs geopend in Bergeijk. Hubo komt naast de eigen folder ook met een huisblad. Het blad De Klussy verschijnt vier keer per jaar met verhalen over doe-het-zelven en informatie over producten en aanbiedingen. De Klussy wordt in een oplage van 1 miljoen huis-aan-huis verspreid. 
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


 Karwei opent derde bouwmarkt nieuwe stijl

09/05/2017

Karwei heeft in de Daniël Goedkoopstraat in Amsterdam een winkel volgens zijn nieuwe concept geopend, als derde bouwmarkt na vestigingen in Uden en Goirle.

Zamro bewijst dat er ook voor B2B plaats online is

18/04/2017

Zamro is een pionier op het vlak van B2B e-commerce, een branche die nog vaak terughoudend is om aan onlineverkoop te beginnen. Toch kunnen B2C en B2B van elkaar leren, ziet oprichter Eric Croon. Wat, dat hoort u op het RetailDetail Congress.

Bauhaus begint tweede Nederlandse vestiging

05/04/2017

Bauhaus opent op 14 april haar tweede Nederlandse vestiging in Twente. De bouwspeciaalzaak start in Hengelo op bedrijventerrein Westermaat een locatie van 15.000 vierkante meter.

Jan van den Ham stopt als algemeen directeur Formido

03/04/2017

Na bijna 11 heeft Jan van den Ham besloten om zijn functie als algemeen directeur van Formido Bouwmarkten neer te leggen. Hij blijft nog tot 1 mei aan de slag en zal dan vervangen worden door Frits Voorhout.

Hornbach Den Haag opent op 21 april

30/03/2017

Doe-het-zelfketen Hornbach opent op vrijdag 21 april in Den Haag haar dertiende vestiging in Nederland.

Doe-het-zelfsector niet bezig met deeleconomie

22/02/2017

De opkomst van de deeleconomie heeft in sommige sectoren, lees de taxi- en hotelbusiness, de kussens behoorlijk opgeschud. Vaak wordt ook doe-het-zelf genoemd als een kansrijke sector. De vraag is alleen: heeft de branche er daadwerkelijk last van?

Back to top