Doe-het-zelfketen Hubo past huisstijl aan.

Doe-het-zelf-keten Hubo heeft zijn huisstijl een behoorlijke update gegeven. Het geelzwarte logo is daarbij intact gebleven, maar de stijl eromheen is compleet opgeknapt. Daarnaast zijn ook de folder en de andere reclamemedia van de winkelketen aangepast.

 

'Ter verbetering van de herkenbaarheid is het typische geelzwart van de winkelformule nadrukkelijker ingezet. Het vernieuwde beeldmerk komt duidelijk tot uiting in alle communicatiemiddelen van Hubo; van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale aktiekoppen en de vernieuwde winkelmaterialen', licht de onderneming de operatie toe.
 
Het is ook de bedoeling dat de winkels worden aangepast aan de nieuwe huisstijl. Dat zal de komende jaren geleidelijk gebeuren. De eerste winkel in zijn soort is onlangs geopend in Bergeijk. Hubo komt naast de eigen folder ook met een huisblad. Het blad De Klussy verschijnt vier keer per jaar met verhalen over doe-het-zelven en informatie over producten en aanbiedingen. De Klussy wordt in een oplage van 1 miljoen huis-aan-huis verspreid. 

Doe-het-zelf-keten Hubo heeft zijn huisstijl een behoorlijke update gegeven. Het geelzwarte logo is daarbij intact gebleven, maar de stijl eromheen is compleet opgeknapt. Daarnaast zijn ook de folder en de andere reclamemedia van de winkelketen aangepast.

 

'Ter verbetering van de herkenbaarheid is het typische geelzwart van de winkelformule nadrukkelijker ingezet. Het vernieuwde beeldmerk komt duidelijk tot uiting in alle communicatiemiddelen van Hubo; van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale aktiekoppen en de vernieuwde winkelmaterialen', licht de onderneming de operatie toe.
 
Het is ook de bedoeling dat de winkels worden aangepast aan de nieuwe huisstijl. Dat zal de komende jaren geleidelijk gebeuren. De eerste winkel in zijn soort is onlangs geopend in Bergeijk. Hubo komt naast de eigen folder ook met een huisblad. Het blad De Klussy verschijnt vier keer per jaar met verhalen over doe-het-zelven en informatie over producten en aanbiedingen. De Klussy wordt in een oplage van 1 miljoen huis-aan-huis verspreid. 
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


DHZ-reus Kingfisher heeft het knap lastig

21/09/2017

Kingfisher, Europa’s grootste doe-het-zelfgroep, heeft het voorbije halfjaar meer winst geboekt dan de analisten hadden verwacht. Tot daar het goede nieuws, want het zwakke pond vertekent de omzet en de slechte prestaties van de Franse dochters gooien roet in het eten.

Filialen Formido worden omgevormd naar Praxis

07/09/2017

Doe-het-zelfgroep Maxeda gaat de formule Formido achter zich laten en de franchisenemers een aanbod doen om over te stappen naar Praxis. Daarbij zullen ook een aantal winkels worden gesloten.

Bricorama wil Gamma niet verkopen

01/09/2017

Het Franse doe-het-zelfbedrijf Bricorama is niet van plan om de Belgische en Nederlandse vestigingen van Gamma te verkopen. Die geruchten deden al een tijdje de ronde, maar worden nu dus naar de prullenmand verwezen.

Analyse: Opvolger Rudi Petit-Jean wacht zware taak bij Gamma

22/08/2017

Het plotse afscheid van formuledirecteur Rudi Petit-Jean bij Gamma België roept heel wat vragen op over de toekomst van de doe-het-zelfketen, die in woelig vaarwater zit door ruziënde aandeelhouders. 

Kingfisher ziet omzet weer dalen

17/08/2017

Doe-het-zelfgroep Kingfisher heeft er opnieuw een zwak kwartaal opzitten: de Brits-Franse groep heeft op beide thuismarkten te maken met een terugval en daarnaast weegt het herstructureringsplan op de resultaten.

Fikse winstdaling voor Geberit

17/08/2017

De Zwitserse sanitairspecialist Geberit zag zijn winst het voorbije halfjaar met bijna een vijfde dalen. Ook de omzet ging achteruit, zij het lichtjes.

Back to top