Doe-het-zelfketen Hubo past huisstijl aan.

Doe-het-zelf-keten Hubo heeft zijn huisstijl een behoorlijke update gegeven. Het geelzwarte logo is daarbij intact gebleven, maar de stijl eromheen is compleet opgeknapt. Daarnaast zijn ook de folder en de andere reclamemedia van de winkelketen aangepast.

 

'Ter verbetering van de herkenbaarheid is het typische geelzwart van de winkelformule nadrukkelijker ingezet. Het vernieuwde beeldmerk komt duidelijk tot uiting in alle communicatiemiddelen van Hubo; van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale aktiekoppen en de vernieuwde winkelmaterialen', licht de onderneming de operatie toe.
 
Het is ook de bedoeling dat de winkels worden aangepast aan de nieuwe huisstijl. Dat zal de komende jaren geleidelijk gebeuren. De eerste winkel in zijn soort is onlangs geopend in Bergeijk. Hubo komt naast de eigen folder ook met een huisblad. Het blad De Klussy verschijnt vier keer per jaar met verhalen over doe-het-zelven en informatie over producten en aanbiedingen. De Klussy wordt in een oplage van 1 miljoen huis-aan-huis verspreid. 

Doe-het-zelf-keten Hubo heeft zijn huisstijl een behoorlijke update gegeven. Het geelzwarte logo is daarbij intact gebleven, maar de stijl eromheen is compleet opgeknapt. Daarnaast zijn ook de folder en de andere reclamemedia van de winkelketen aangepast.

 

'Ter verbetering van de herkenbaarheid is het typische geelzwart van de winkelformule nadrukkelijker ingezet. Het vernieuwde beeldmerk komt duidelijk tot uiting in alle communicatiemiddelen van Hubo; van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale aktiekoppen en de vernieuwde winkelmaterialen', licht de onderneming de operatie toe.
 
Het is ook de bedoeling dat de winkels worden aangepast aan de nieuwe huisstijl. Dat zal de komende jaren geleidelijk gebeuren. De eerste winkel in zijn soort is onlangs geopend in Bergeijk. Hubo komt naast de eigen folder ook met een huisblad. Het blad De Klussy verschijnt vier keer per jaar met verhalen over doe-het-zelven en informatie over producten en aanbiedingen. De Klussy wordt in een oplage van 1 miljoen huis-aan-huis verspreid. 
Tags: