Weer grootse hotelactie bij Kruidvat | RetailDetail

Weer grootse hotelactie bij Kruidvat

Weer grootse hotelactie bij Kruidvat
Drogisterijketen Kruidvat verkoopt voor de vijfde keer hotelcheques in samenwerking met Fletcher Hotels. Klanten kunnen met de voucher voor 9,95 euro per persoon per nacht gaan overnachten.

Dat melden beide partijen in een persbericht. Vorig jaar kostte een voucher nog 12,49 euro, maar nu is de prijs teruggebracht naar het lagere niveau van de voorgaande jaren. "Een feestelijke jubileumprijs omdat we de actie alweer voor de vijfde keer organiseren", melden de partijen. Ook het aantal deelnemende hotels is verlaagd: vorig jaar deden ook andere hotels mee aan de actie, nu alleen nog de zestig hotels van Fletcher.

Kritiek van Consumentenautoriteit

De verkoop is dinsdagmorgen begonnen en geldt voor een verblijf in de periode van 18 september 2012 tot en met 31 mei 2013 (inclusief feestdagen) bij één van de deelnemende hotels. Boekingen zijn op basis van een standaard tweepersoonskamer en kan tot 28 februari 2013. Per boeking moet aan het hotel éénmalig vijf euro worden betaald voor reserveringskosten en toeristenbelasting.


De actie van vorig jaar kwam beide partijen op kritiek te staan van de Consumentenautoriteit. Volgens de instantie slaagden kopers er soms niet in een hotelkamer te boeken en werd er te onduidelijk gecommuniceerd over bijkomende kosten en andere voorwaarden. Per hotel is een deel van het totaal aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie, zo staat nu in de voorwaarden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Wil Kimberly-Clark af van z’n Europese tak?

20/07/2018

De producent van Kleenex-zakdoekjes, Huggies-luiers en Scottex-toiletpapier kampt met tegenvallende verkoopcijfers en oplopende kosten. Financiële bronnen vermoeden dan ook dat Kimberly-Clark Europese business wil verkopen.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

P&G wil 100% recycleerbare verpakkingen tegen 2030

17/04/2018

Procter & Gamble kondigt nieuwe duurzaamheidsdoelen aan voor 2030, aangezien het de doelstellingen voor 2020 al voor een groot deel heeft gehaald. Tegen 2030 wil het onder meer alle verpakkingen recycleerbaar of herbruikbaar maken.

Zalando start met verkoop schoonheidsproducten

23/03/2018

Zalando is vandaag in Duitsland gestart met de verkoop van schoonheidsproducten. Die stap werd in oktober al aangekondigd door het Duitse bedrijf en is nu dus een feit. Markten buiten Duitsland volgen wel pas later.

Eigenaar CK Hutchison zet stap opzij

19/03/2018

Li Ka-shing, de eigenaar en topman van CK Hutchison (het bedrijf achter ketens als Kruidvat en ICI Paris XL), zet half mei een stap opzij. Dan geeft de 89-jarige de fakkel door aan zijn oudste zoon, Victor Li.