Aanhuisgebracht.nl bezorgt online bestellingen verswinkels | RetailDetail

Aanhuisgebracht.nl bezorgt online bestellingen verswinkels

Aanhuisgebracht.nl bezorgt online bestellingen verswinkels

Ook versspeciaalzaken kunnen meedoen in de trend van online food bestellen en bezorgen: consumenten kunnen nu via Aanhuisgebracht.nl hun versproducten thuis bezorgd krijgen.

Vers bestellen bij meer winkels

Via het nieuwe landelijke platform kunnen consumenten bij diverse aangesloten verswinkeliers versproducten bestellen, maar ze krijgen hun complete versbestelling wel in één keer aan de deur. Aanhuisgebracht.nl neemt het volledige bestel- en bezorgtraject over van de aangesloten gesverswinkeliers: de bezorging wordt uitgevoerd zonder minimumbestelbedragen of verzendkosten en kan bovendien naar wens worden uitgevoerd op dezelfde dag of, als dat beter past, een dag later.

 

De markt voor online food bestellen zal verder groeien: onderzoeker Multiscope verwacht dat volgend jaar ruim een op de zes Nederlanders voeding bij een onlinesupermarkt zal bestellen. De sector wordt dan ook steeds competitiever: onder andere online supermarkt Picnic en diensten als Foodora (fietsservice voor restaurants) en Thuisbezorgd.nl zijn al actief in het thuisbezorgen van voeding. 

  

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.

Alliantie tussen Carrefour en Système U is een feit

11/06/2018

Carrefour en Système U starten een vijfjarig partnership voor de inkoop van grote nationale en internationale merken. De samenwerking moet ook de Franse landbouwsector ten goede komen, zeggen de betrokkenen.