Heineken gaat Vascobelo koffie verdelen in Nederland | RetailDetail

Heineken gaat Vascobelo koffie verdelen in Nederland

Heineken gaat Vascobelo koffie verdelen in Nederland

Heineken heeft een distributieovereenkomst gesloten met Vascobelo om de koffie van het bedrijf als premiummerk te verdelen naar horecaklanten in Nederland. Heineken verdeelt momenteel ook al koffie van Bazar.

Grote distributiecapaciteit

“Bij Heineken Groothandel zijn we continu gericht op het verder verbeteren van ons productassortiment om optimaal in de veranderende behoeftes van onze klanten te kunnen voorzien. Door de samenwerking met Vascobelo kunnen we onze klanten een extra product bieden waar, door de enorme ontwikkeling van de koffiebeleving in Nederland, grote behoefte aan is”, zegt Audrey Ceuppens, Portfolio Manager Hot Beverages bij Heineken.

 

Vascobelo zegt dat de overeenkomst met Heineken hen in contact zal brengen met veel meer horecaklanten, dankzij de grote distributiecapaciteit van het bedrijf. “Naast onze sterke groei via de Vascobelo V-bars en Vascobelo Evenementen is dit een verdere stap in de uitbreiding van Vascobelo in Nederland, een van de belangrijkere markten voor Vascobelo”, aldus Jan de Roek, CEO van Vascobelo.

 

Vascobelo is een Belgisch koffiemerk dat momenteel al eigen vestigingen heeft in Antwerpen, Eindhoven en Amsterdam met de Vascobelo V-Bars.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.