Jumbo opent digitale pop-up in Rotterdam | RetailDetail

Jumbo opent digitale pop-up in Rotterdam

Jumbo opent digitale pop-up in Rotterdam

Supermarktketen Jumbo heeft in Rotterdam, in de Witte de Withstraat, een tijdelijke winkel geopend, waarmee het vooral de webshop en de nieuwe app in de belangstelling wil plaatsen.

 

Bestellen via streepjescode

De pop-up bestaat immers enkel uit afbeeldingen van de populairste producten, met daarbij een streepjescode. Klanten kunnen die code met de app van Jumbo scannen, waarna het product wordt toegevoegd aan hun online winkelwagentje.

 

Nadat de bestelling geplaatst is, kan de klant er voor kiezen om de boodschappen op te halen in een pick-up point of thuis te laten bezorgen. De pop-up is nog tot en met 30 maart te vinden in Rotterdam.

 

Met de pop-up wil Jumbo aan de Rotterdamse consument duidelijk maken dat het voor hen sinds begin dit jaar mogelijk is om in heel de regio boodschappen online te bestellen en aan huis te laten leveren.

 

Het is niet de eerste keer dat Jumbo met dergelijk initiatief op de proppen komt. In oktober 2016 opende het ook al een pop-up in een bushokje in Utrecht. Ook daar konden voorbijgangers toen streepjescodes van een aantal populaire producten scannen om ze zo via de webshop te bestellen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.

Ondernemers akkoord met einde Emté

11/07/2018

De ondernemers van Emté hebben de overgang van hun keten naar Coop en Jumbo na een stemming goedgekeurd. Waarschijnlijk zullen alle partners de overeenkomst spoedig ondertekenen.