Jumbo opent digitale pop-up in Rotterdam | RetailDetail

Jumbo opent digitale pop-up in Rotterdam

Jumbo opent digitale pop-up in Rotterdam

Supermarktketen Jumbo heeft in Rotterdam, in de Witte de Withstraat, een tijdelijke winkel geopend, waarmee het vooral de webshop en de nieuwe app in de belangstelling wil plaatsen.

 

Bestellen via streepjescode

De pop-up bestaat immers enkel uit afbeeldingen van de populairste producten, met daarbij een streepjescode. Klanten kunnen die code met de app van Jumbo scannen, waarna het product wordt toegevoegd aan hun online winkelwagentje.

 

Nadat de bestelling geplaatst is, kan de klant er voor kiezen om de boodschappen op te halen in een pick-up point of thuis te laten bezorgen. De pop-up is nog tot en met 30 maart te vinden in Rotterdam.

 

Met de pop-up wil Jumbo aan de Rotterdamse consument duidelijk maken dat het voor hen sinds begin dit jaar mogelijk is om in heel de regio boodschappen online te bestellen en aan huis te laten leveren.

 

Het is niet de eerste keer dat Jumbo met dergelijk initiatief op de proppen komt. In oktober 2016 opende het ook al een pop-up in een bushokje in Utrecht. Ook daar konden voorbijgangers toen streepjescodes van een aantal populaire producten scannen om ze zo via de webshop te bestellen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.