Villa Chocola begint vierde winkel in Stadshart Amstelveen

Villa Chocola begint vierde winkel in Stadshart Amstelveen

Villa Chocola begint vierde winkel in Stadshart Amstelveen

Villa Chocola begint met een vierde winkel in Stadshart Amstelveen. Bezoekers kunnen in de nieuwe chocoaldewinkel van 45 m² terecht voor producten in bijzondere verpakkingen.

Versterken regionale positie

De komst van de keten betekent een logische aanvulling voor Stadshart Amstelveen, dat vorig jaar werd uitgeroepen tot beste winkelcentrum van Nederland. Manager Ben Verheijen: "In deze markt is het van belang dat ons winkelcentrum blijft vernieuwen. De komst van Villa Chocola maakt ons winkelaanbod nog completer. Vooral de mix van grote ketens en kleinere speciaalzaken maken Stadshart Amstelveen uniek in de regio."

 

Eind september openden ook NZA (New Zealand Auckland) en Sport2000 al in het winkelcentrum. Er wordt momenteel gewerkt aan een overdekte Rembrandtpassage en een vernieuwing van het Stadsplein.

 

Het assortiment van de keten varieert van chocoladeproducten zoals repen, verse bonbons, seizoenchocolade en dieetchocolade tot wensdozen, geschenkdozen en wijnen. Villa Chocola wil chocolade en verpakkingen met een eigen vormgeving en uitstraling brengen. De keten had al vestigingen in Apeldoorn, Enschede en Almere.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.