Scheer en Foppen neemt Modern.nl over.

Elektronicaketen Scheer en Foppen neemt webwinkel Modern.nl over uit de failliete boedel van Impact Retail. De curator en de koper hebben daarover donderdag akkoord bereikt. Scheer en Foppen neemt alle verplichtingen aan klanten over en behoudt Modern.nl als zelfstandig merk.

 

Dat meldt het bedrijf in een persbericht. Scheer en Foppen wordt daarmee in één klap een van de belangrijkste aanbieders van elektronica via internet in Nederland. Scheer en Foppen heeft ook onder eigen naam een webwinkel en is verder met speciale webshops als Bobshop, Internetshop en Digideals actief. 

 

De curator had eerder al overeenstemming bereikt met Expert over afhandeling van de bestellingen die door klanten bij de fysieke winkels van It's en Prijstopper waren gedaan. Impact Retail viel enkele weken geleden om. Sindsdien zijn alle winkels gesloten. Scheer & Foppen heeft 67 winkels, met het hoofdkantoor in Harderwijk.

Elektronicaketen Scheer en Foppen neemt webwinkel Modern.nl over uit de failliete boedel van Impact Retail. De curator en de koper hebben daarover donderdag akkoord bereikt. Scheer en Foppen neemt alle verplichtingen aan klanten over en behoudt Modern.nl als zelfstandig merk.

 

Dat meldt het bedrijf in een persbericht. Scheer en Foppen wordt daarmee in één klap een van de belangrijkste aanbieders van elektronica via internet in Nederland. Scheer en Foppen heeft ook onder eigen naam een webwinkel en is verder met speciale webshops als Bobshop, Internetshop en Digideals actief. 

 

De curator had eerder al overeenstemming bereikt met Expert over afhandeling van de bestellingen die door klanten bij de fysieke winkels van It's en Prijstopper waren gedaan. Impact Retail viel enkele weken geleden om. Sindsdien zijn alle winkels gesloten. Scheer & Foppen heeft 67 winkels, met het hoofdkantoor in Harderwijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Media Markt opent drive-in in Tilburg

17/05/2017

Media Markt heeft in Tilburg een drive-in geopend voor online bestellingen. Klanten die hun bestelling in de winkel willen afhalen, kunnen voortaan een afhaalpunt vinden aan de achterkant van de vestiging.

E-afval: geen pasklare oplossingen, wel puzzelstukjes

15/05/2017

Flink wat consumentenelektronica ligt nutteloos in ladekastjes of – erger – belandt op de vuilnisbelt. De oplossing: breng de producten en onderdelen zo veel mogelijk in een kringloop. Het kan, maar er is geen "one-size-fits-all"-oplossing. 

Verkoop Apple blijft in dalende lijn

03/05/2017

In het tweede kwartaal van zijn boekjaar is de verkoop van het aantal iPhones en het aantal iPads bij Apple opnieuw gedaald. Ondanks die cijfers wist het Amerikaanse technologiebedrijf zijn omzet- en winstcijfers toch op te krikken.

Apple onthult nieuw winkelconcept in Dubai

27/04/2017

Apple heeft in Dubai een nieuw winkelconcept onthuld, waarbij de winkels een "plek moeten worden voor creatieve geesten om samen te komen". Daarbij wordt zelfs het woord ‘store’ zo veel mogelijk vermeden.

Dit is beleving 2.0 volgens Media Markt

24/04/2017

De winkel als pretpark: met een doorgedreven belevingsstrategie countert Media Markt de online concurrentie. In de nieuwe testwinkels in Wilrijk en Eindhoven kunnen shoppers de recentste elektronische snufjes uitproberen.

Apple gaat voor 100% hergebruik en recycling

20/04/2017

Het Amerikaanse technologieconcern Apple heeft zich tot doel gesteld om “op een dag” alleen nog gerecycleerde materialen te gebruiken voor de fabricatie van zijn toestellen. Dat blijkt uit het jaarlijkse milieurapport dat Apple zopas publiceerde.

Back to top