Victoria's Secret landt op Schiphol.

De Amerikaanse lingeriegigant Victoria's Secret komt naar Europa. De eerste vestiging van het uit films en van televisie bekende merk landt in mei op Schiphol. Het betreft een zeventig vierkante meter grote winkel in de vertrekhal voor intercontinentale vluchten.

 

Dat betekent dat de winkel alleen toegankelijk is voor reizigers en niet voor het gewone publiek. Ook zal er niet het befaamde ondergoed te koop zijn, daarvoor is volgens uitbater Gerzon de ruimte te klein. De winkel zal louter accessoires verkopen als make-up, panty's en t-shirts. Het bedrijf zegt wel plannen te hebben om reguliere winkels te openen in Europa. Het bedrijf debuteert in 2012 in de bekende Londense winkelstraat Bond Street.

 

Deze vestiging wordt vijfduizend vierkante meter groot en zal wel het volledige assortiment bevatten. Victoria's Secret heeft in de VS al 2700 winkels en nog zo'n zevenhonderd shop-in-shops bij warenhuizen. Exploitant Gerzon gaat in dezelfde periode ook in zee met het kledingmerk Hermes, dat ook in de vertrekhal wordt gevestigd.

De Amerikaanse lingeriegigant Victoria's Secret komt naar Europa. De eerste vestiging van het uit films en van televisie bekende merk landt in mei op Schiphol. Het betreft een zeventig vierkante meter grote winkel in de vertrekhal voor intercontinentale vluchten.

 

Dat betekent dat de winkel alleen toegankelijk is voor reizigers en niet voor het gewone publiek. Ook zal er niet het befaamde ondergoed te koop zijn, daarvoor is volgens uitbater Gerzon de ruimte te klein. De winkel zal louter accessoires verkopen als make-up, panty's en t-shirts. Het bedrijf zegt wel plannen te hebben om reguliere winkels te openen in Europa. Het bedrijf debuteert in 2012 in de bekende Londense winkelstraat Bond Street.

 

Deze vestiging wordt vijfduizend vierkante meter groot en zal wel het volledige assortiment bevatten. Victoria's Secret heeft in de VS al 2700 winkels en nog zo'n zevenhonderd shop-in-shops bij warenhuizen. Exploitant Gerzon gaat in dezelfde periode ook in zee met het kledingmerk Hermes, dat ook in de vertrekhal wordt gevestigd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Primark profiteert van zwakkere Britse economie

12/09/2017

De Ierse modeketen Primark profiteert momenteel van de zwakke Britse economie, waardoor moederbedrijf AB Foods de verwachtingen voor het volledige jaar optrekt. De keten zal ook verder blijven uitbreiden.

Back to top