In Essen heeft Tedi vanochtend zijn tweeduizendste Duitse winkel geopend. De non-fooddiscounter ambieert op termijn drieduizend winkels op zijn thuismarkt en wel tienduizend in heel Europa.
Focus op de prijs
Tedi zet zijn expansie op de Duitse markt voort: de non-food discounter opende op vandaag zijn 2000e winkel in Essen. De nieuwe vestiging bevindt zich in de Rathaus Galerie, een overdekt winkelcentrum waar ook bekende namen als Rewe, Decathlon, Hema en dm aanwezig zijn.
Op een winkeloppervlakte van 650 m² verkoopt de grote rivaal van Action ongeveer 16.000 artikelen, van knutselgerei en feestartikelen tot huishoudelijke artikelen, kantoorbenodigdheden en seizoensgebonden decoratie- en trendartikelen. Een bijzondere focus ligt op de prijzen: de discounter biedt permanent 5.000 artikelen aan voor 1 euro of minder.
“De opening van onze 2000e winkel in Duitsland is een bewijs van het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen en van de efficiëntie van ons team”, zegt verkoopdirecteur Dietrich Heumann. Het doel is om op de middellange termijn drieduizend winkels in Duitsland te hebben en op de lange termijn tienduizend winkels in heel Europa, zegt hij.