RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Yoni Van Looveren
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Adidas lanceert abonnementsdienst

icon
Mode11 februari, 2016

Sportmerk Adidas lanceert in de Verenigde Staten met Avenue A een abonnementsdienst voor vrouwen. Klanten die inschrijven op de dienst ontvangen elk kwartaal een doos vol kleding, schoenen en accessoires van het merk.

 

Idee van medewerker

Volgens Adidas zijn de dozen perfect voor vrouwen die vaak hardlopen of die buiten aan training doen. Elke doos kost 150 dollar en per kwartaal bevat die drie tot vijf premiumartikelen. Adidas zegt nauw samen te werken met modetrendsetters en trainers om te weten wat elke doos moet bevatten.

 

De eerste box van Avenue A werd samengesteld door fitnessartiest Nicole Winhoffer en bevat de PureBOOST X, een nieuwe loopschoen die speciaal voor vrouwen werd ontwikkeld. “Het merk geeft aandacht aan de noden van de vrouw om stijlvol, zelfverzekerd en uniek te zijn. Ze doet dat bovendien op een hele nieuwe manier”, zegt Winhoffer aan Forbes.

 

Avenue A is voortgekomen uit een oproep van de Noord-Amerikaanse baas Mark King, die zijn werknemers had opgeroepen om nieuwe ideeën te delen met het bedrijf. In totaal werden er 442 ideeën ingestuurd, waaruit 11 finalisten werden gekozen. Uiteindelijk was het Avenue A dat overbleef als winnaar.

Meer over... Mode
Zie meer
  • icon
    Mode11 augustus, 2025
    Skechers groeit sterk in Europa

    Skechers blijft ook in het tweede kwartaal van het lopende boekjaar stevig doorgroeien. De sneakerfabrikant zag zowel zijn omzet als zijn nettowinst stijgen, dankzij opvallend sterke prestaties in Europa.

  • icon
    Mode8 augustus, 2025
    Reddingsplan River Island is goedgekeurd

    De rechtbank heeft het herstructureringsplan goedgekeurd dat modeketen River Island van het faillissement moet redden. 33 winkels gaan dicht, de huurprijzen van 71 winkels worden verlaagd.

  • icon
    Mode8 augustus, 2025
    [In Beeld] Bewonder het ultiem luxueuze winkelconcept van Dior in New York

    Met de opening van een vlaggenschipwinkel in New York zet Dior een nieuwe standaard in luxeretail. Voor het eerst bundelt LVMH alle collecties van het luxemerk onder één dak: van dames- en herenkleding tot juwelen en interieurdecoratie. Er is zelfs een geïntegreerde spa.

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
  • 20
    nov
    RETAILDETAIL NIGHT 2025
Meest gelezen
  • icon
    Algemeen16 juli, 2025
    Blokker ziet gros franchisenemers afhaken
  • icon
    Algemeen15 juli, 2025
    Waarom Shopify AI-bots tegenhoudt aan de kassa
  • icon
    Algemeen31 juli, 2025
    Blokker-eigenaar Roland Palmer ziet potentieel voor 200 winkels
  • icon
    Food23 juli, 2025
    Lotus Bakeries daagt Holie’s voor de rechter wegens suikerscore
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN