RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
  • Bedrijven Hugo Boss
  • Onderwerpen DigitaliseringE-commerceIn beeldMarketing
  • Geografie Azië
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

[In Beeld] Boss opent echte én virtuele villa in Bali

icon
Mode29 april, 2024

Boss, de luxelijn van Hugo Boss, presenteert zijn zomercollectie in een wel heel exotische en exclusieve setting. De collectie gaat gepaard met een ‘Bali experience’, zowel fysiek als virtueel.

Villa voor VIPs

Consumenten zijn op zoek naar ‘experience’, en dat heeft Hugo Boss goed begrepen. Op maat een nieuwe generatie luxeconsumenten, die meer gedreven is door reizen en ervaringen dan door spullen, tilt Boss retail naar een volgend niveau met Boss House Bali.

Voor de lancering van de lente-/zomercollectie 2024, neemt Boss een villa over op het eiland Bali, gebouwd door architect Alexis Dornier. In eerste instantie opent de villa de deuren voor een selecte groep ‘Hugo Boss Experience’-leden, VIP-klanten, media en influencers uit de regio Azië-Pacific. Gasten zullen er de “24/7 Boss lifestyle” beleven, van gastronomisch dineren en kooklessen tot wellnessworkshops en actieve avonturen. Van juni tot augustus is de villa met zes slaapkamers ook te huur voor het brede publiek, aan een gemiddelde prijs van 2.300 dollar per nacht.

Virtuele shopervaring

Voor wie een toegankelijkere ervaring zoekt, lanceert Boss tegelijk wereldwijd de Boss House Bali Virtual Experience. In die digitale omgeving kunnen webbezoekers een virtuele villa verkennen, en er uiteraard meteen ook een selectie producten shoppen. De items variëren van een linnen pak tot een mouwloze jurk van zijdeblend, sneakers, badmode en handtassen. Bezoekers kunnen ook vakantiecollecties binnen het Boss-universum ontdekken en zelfs een fysiek verblijf in Boss House Bali boeken.

Er is ook een gamification-element. Terwijl bezoekers door de virtuele villa navigeren, worden ze aangemoedigd om te zoeken naar verborgen letters die overal verspreid staan om de zin “Boss Bali” te vinden. Door alle letters te verzamelen, kunnen spelers een kortingscode vrijspelen die ze kunnen inwisselen bij hun volgende online aankoop. Deze unieke virtuele giveaway voegt een extra laag van unieke betrokkenheid en loyaliteit toe aan de Boss House Bali Virtual Experience.

“Bij Boss willen we een band opbouwen met ons publiek door onze combinatie van stijl, technologie en innovatie. We willen dicht bij onze consumenten staan en ervoor zorgen dat we de vinger aan de pols houden van relevante, moderne retail”, zegt Nadia Kokni, SVP van Global Marketing and Brand Communications, die ook winkelervaringen opzoekt “die de normen doorbreken”.

Meer Mode
Bekijk meer
  • icon
    Mode23 mei, 2025
    Nike keert terug naar Amazon

    Na een afwezigheid van zes jaar gaat Nike weer rechtstreeks verkopen op het Amazon platform. Tegelijk kondigt het bedrijf ook prijsverhogingen aan, die het gevolg zijn van Amerikaanse invoerheffingen.

  • icon
    Mode22 mei, 2025
    Waarom Naf Naf voor derde keer in vijf jaar gerechtelijke bescherming vraagt

    Naf Naf heeft opnieuw gerechtelijke bescherming aangevraagd. De Franse modeketen vraagt zes maanden tijd om een doorstartplan uit te werken. Voor de ooit iconische formule is het al de derde reorganisatie sinds 2020.

  • icon
    Mode21 mei, 2025
    Chaussea en vanHaren grootste winnaars na faillissement Bristol

    Het faillissement van Bristol vorig jaar heeft geleid tot belangrijke verschuivingen in de schoenretailmarkt, zowel in België als in Nederland. Een nieuwe analyse onderzoekt wie het meest kon profiteren van het wegvallen van een concurrent.

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
Meest gelezen
  • icon
    Mode15 mei, 2025
    Noodlijdend Foot Locker krijgt nieuwe eigenaar
  • icon
    Vrije tijd19 mei, 2025
    Bax Music opent winkels en webshop weer
  • icon
    Mode12 mei, 2025
    RetailDetail Congress bracht inspirerende verhalen uit mode & lifestyle
  • icon
    Food23 mei, 2025
    Intermarché zet niet-strategische fabrieken te koop
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform retailhub, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres:
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres:
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN