RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
  • Bedrijven Galeries LafayetteH&M
  • Onderwerpen In beeldwinkelconceptwinkelopeningen
  • Geografie Frankrijk
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

[In Beeld] H&M test premium-kindermode in Galeries Lafayette

icon
Mode13 juni, 2025

H&M heeft een eerste shop-in-shop in het prestigieuze warenhuis Galeries Lafayette Haussmann in Parijs geopend. De Zweedse modeketen presenteert er haar premium-kinderlijn ‘H&M Adorables’ aan een nieuw publiek.

Nieuw publiek, nieuw verkoopkanaal

H&M Adorables zag vorig jaar het daglicht als een hoogwaardige lijn voor baby’s en jonge kinderen. De collectie wil tijdloze ontwerpen in duurzamere materialen aanbieden, zoals wol, biologisch katoen en kasjmier, die ook van kind op kind kunnen worden doorgegeven.

Behalve in een beperkte selectie van H&M-winkels en online, biedt de Zweedse fast-fashionreus de collectie nu ook bij Galeries Lafayette aan: de shop-in-shop is strategisch ingeplant op de kinderafdeling op de vijfde verdieping. De ruimte van 63 m² is onderverdeeld in twee zones: een eerste deel voor baby’s en pasgeborenen, en een tweede ruimte – aan de overzijde van het gangpad – voor kinderen tot 8 jaar. Daartussen bevinden zich de kassa en paskamers.

In oktober vorig jaar dook H&M Adorables ook al op in het Londense warenhuis Selfridges. Die test bleek succesvol genoeg om nu ook de Franse markt aan te boren. “We denken niet dat er concurrentie ontstaat met onze flagshipstore vlakbij. Integendeel, we verwachten een complementaire klantenbasis aan te trekken die anders misschien niet bij H&M zou kopen,” zegt Isabella Innergård, hoofd van H&M Kids, aan LSA. Of de lijn ook in andere warenhuizen zal verschijnen, laat ze nog in het midden.

Meer over... Mode
Zie meer
  • icon
    Mode24 juni, 2025
    Modeverhuurder Dressr haalt miljoen euro op en wil naar Nederland

    Dressr heeft een succesvolle seed-investeringsronde van 1 euro miljoen afgerond. Daarmee zet het Antwerpse kledingverhuurplatform koers naar verdere groei in België en uitbreiding naar Nederland.

  • icon
    Mode23 juni, 2025
    Comptoir des Cotonniers en Princesse Tam Tam vragen gerechtelijke bescherming

    Princesse Tam Tam en Comptoir des Cotonniers hebben vrijdag gerechtelijke bescherming aangevraagd. De reorganisatie volgt op al een forse herstructurering in 2023 door eigenaar Fast Retailing.

  • icon
    Mode23 juni, 2025
    CEO Prada stapt op wegens meningsverschillen

    Gianfranco D'Attis, de CEO van Prada, legt eind deze maand zijn functie neer. Het afscheid komt na "onderling overleg", zo meldt Prada. Andrea Guerra, de algemeen directeur van de Prada Group, neemt tijdelijk de rol van brand CEO over.

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Schoonheid/verzorging13 juni, 2025
    Multipharma blijft groeien, winst smelt weg door investeringen
  • icon
    Food2 juni, 2025
    Colruyt en Delhaize weigeren nieuwe (en dure) Lay’s-verpakking
  • icon
    Mode30 mei, 2025
    Waarom Nike in België voor ontslagen vreest
  • icon
    Food6 juni, 2025
    Lidl verliest klanten na Duits prijsoffensief
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN