In het centrum van Gent opende Hunkemöller zijn allereerste winkel in België die is ingericht volgens het volledig vernieuwde winkelconcept, één van de pijlers van het transformatieplan van het lingeriemerk.
“Premium uitstraling, betaalbare prijs”
Zelf noemt Hunkemöller de opening in Gent het begin van een nieuw hoofdstuk voor het merk in België. Het nieuwe winkelconcept is één van de vier strategische pijlers in de transformatie van het bedrijf, naast een focus op kernmarkten binnen en buiten Europa, een upgrade van het productportfolio en een nieuwe merkidentiteit, webshop en app. Hunkemöller wil relevant en actueel blijven in een snel veranderende markt. De ambitie is om het meest vertrouwde en geprefereerde lingeriemerk te worden voor vrouwen wereldwijd.
“Hunkemöller is al bijna 140 jaar meer dan alleen een lingerie-expert. Wij zijn een trouwe partner voor generaties vrouwen”, zegt CEO Brian Grevy. “Onze missie is om vrouwen op elk moment van hun leven de perfecte beha en lingerie aan te bieden die niet alleen praktisch is, maar ook aansluit bij hun stemming, levensfase en persoonlijke stijl. Dit doen we met een premium uitstraling tegen een betaalbare prijs.”
De winkel van 150 m² in de Veldstraat is ontworpen om een hoogwaardige, maar toegankelijke winkelervaring te bieden die aansluit bij de behoeften van de hedendaagse klant. Het is een uitnodigende en rustige omgeving met moderne, lichte ruimtes en een frisse uitstraling, waarin persoonlijke begeleiding en klantbeleving centraal staan. Medewerkers kregen uitgebreide trainingen om elke bezoeker optimaal te begeleiden bij het vinden van de perfecte pasvorm.