RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • España - ES
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • RE-TALE(S)
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Stefan Van Rompaey
In dit artikel
  • Bedrijven Inno
  • Onderwerpen In beeldwinkelconcept
  • Geografie Brussel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

[In Beeld] Vernieuwde Inno Woluwe zet in op beleving en winkelcomfort

icon
Mode7 november, 2024

Vandaag beleeft de Inno-vestiging in het Woluwe Shopping Center zijn heropening na een grondige verbouwing. Klanten ontdekken er een nieuwe winkelindeling, nieuwe merken en digitale toepassingen.

Nu ook eigen merken

“Met de remodelling van onze warenhuizen bouwen we winkel per winkel verder aan de strategische herpositionering van Inno”, zegt CEO Armin Devender. “Net als de eerder vernieuwde filialen evolueert ook Inno Woluwe nu naar een premium grootwarenhuis met een exclusieve uitstraling en ongezien comfort voor de shoppers.”

Bovendien breidt ook het assortiment verder uit. “We zijn erg tevreden voortaan ook eigen merken te kunnen aanbieden. Dankzij onze nieuwe eigenaars en de steun van Åhléns vullen we hiermee een leemte in ons assortiment”, aldus Devender. “Na de uitstekende resultaten van de afgelopen jaren verwachten we opnieuw gunstige resultaten voor het onlangs afgesloten boekjaar.”

Comfort en luxe

Bij elke remodelling optimaliseert Inno het nieuwe winkelconcept. In de eerder verbouwde winkels geven klanten aan dat ze beter hun weg vinden en de loungezones appreciëren. Daarom ging de retailer in Woluwe opnieuw een stap verder, met een nog groter shoppingcomfort en een nog modernere, luxueuzere uitstraling als resultaat.

Digitale schermen leiden shoppers doorheen het hele warenhuis: aanraakschermen bij de roltrappen en de liften wijzen klanten concreet de weg; schermen boven de gangpaden en bij de centrale kassa’s informeren over interessante acties en promoties; inspirerende video’s in de etalages brengen de sfeer tot buiten de winkel.

Nieuwe luxemerken

Ook de indeling is ingrijpend veranderd: sommige afdelingen werden uitgebreid, andere verhuisden naar een andere verdieping. Zo verhuisde de lingerieafdeling naar de eerste verdieping, naast de damesmode, zodat vrouwen alles wat ze nodig hebben op één verdieping kunnen vinden. De afdeling hemden is verhuisd naar de tweede verdieping, bij alle herenmodemerken, waardoor de parfumerie op het gelijkvloers meer ruimte krijgt. Hier opent Kiko hier voor het eerst een shop-in-shop in een warenhuis.

Meer dan veertig nieuwe merken versterken de premium-uitstraling van Inno Woluwe, met onder andere Hugo Boss in de damesafdeling en Hacket en Calvin Klein Jeans bij de heren. Op de afdeling juwelen verschijnen merken als Diamanti per Tutti en My Jewellery, en de afdeling handtassen en bagage schuift op richting luxe met bijvoorbeeld Pinko, Coccinelle, Kurt Geiger en Cabaïa.

Meer over... Mode
Zie meer
  • icon
    Mode4 december, 2025
    Hugo Boss: eerst omzetverlies, dan nieuwe strategie

    Hugo Boss gaat zijn organisatie herschikken en zet een nieuw meerjarenplan in om vanaf 2027 weer te groeien. De maatregelen drukken de omzet in 2026, maar moeten daarna voor herstel zorgen.

  • icon
    Mode4 december, 2025
    Nieuwe structuur moet bestuur Nike slagvaardiger maken

    Sportmodemerk Nike gaat zijn managementstructuur herzien: de invoering van de functie operationeel directeur moet het dagelijks bestuur flexibeler maken. De functie van commercieel directeur verdwijnt: financieel directeur Matthew Friend krijgt daar nu de verantwoordelijkheid over.

  • icon
    Mode3 december, 2025
    H&M werkt opnieuw samen met Stella McCartney

    Twintig jaar na hun eerste samenwerking lanceren H&M en Stella McCartney een nieuwe collectie: de eerste tip van de sluier wordt volgende week opgelicht tijdens de Fashion Awards in Londen, in het voorjaar verschijnen de stukken ook in de winkels en webshop.

Meest gelezen
  • icon
    Algemeen17 november, 2025
    Ook AliExpress, Amazon, eBay, Joom, Temu en Wish verkochten illegale producten, zegt Frankrijk
  • icon
    Algemeen6 november, 2025
    Eenvoudig en foutloos onkosten declareren met TCOG en Continia Expense Management
  • icon
    Algemeen24 november, 2025
    Otto trekt zich (nu écht) terug uit Nederland
  • icon
    Mode5 november, 2025
    Stinkbom, spoedschorsing en uren aanschuiven: zo verloopt de opening van de Shein-winkel in Parijs
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN