Eerste Nederlandse keten in Rodeo Drive.

Het Nederlandse modemerk G-Star heeft een absolute primeur. Als eerste Nederlandse retailer krijgt het merk een eigen winkel in de prestigieuze winkelstraat Rodeo Drive in Los Angeles.

 

Rodeo Drive is de locatie waar de  'rich and famous' uit Hollywood hun inkopen doen. De winkellocatie speelt ook een belangrijke rol in talloze tv-series, films en realityprogramma's uit Noord-Amerika. G-Star krijgt daar een plekje tussen andere topmerken als Chanel, Gucci en Prada. Het wordt de derde winkel van G-Star in Los Angeles.

 

Voor de gelegenheid wordt de winkel als RAWdeo Drive omgedoopt. G-Star is sowieso aan de weg aan het timmeren in de VS. Zo wordt de nieuwe collectie getoond tijdens de Fashion Week in York.

Het Nederlandse modemerk G-Star heeft een absolute primeur. Als eerste Nederlandse retailer krijgt het merk een eigen winkel in de prestigieuze winkelstraat Rodeo Drive in Los Angeles.

 

Rodeo Drive is de locatie waar de  'rich and famous' uit Hollywood hun inkopen doen. De winkellocatie speelt ook een belangrijke rol in talloze tv-series, films en realityprogramma's uit Noord-Amerika. G-Star krijgt daar een plekje tussen andere topmerken als Chanel, Gucci en Prada. Het wordt de derde winkel van G-Star in Los Angeles.

 

Voor de gelegenheid wordt de winkel als RAWdeo Drive omgedoopt. G-Star is sowieso aan de weg aan het timmeren in de VS. Zo wordt de nieuwe collectie getoond tijdens de Fashion Week in York.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Back to top