H&M heropent vandaag een volledig vernieuwde winkel in Gent, in oktober volgt Brugge. RetailDetail sprak daarom met country sales manager Pär Lindbäck over de toekomst van de mode-retail en hoe H&M zijn winkels herdenkt om de omnichannel-klant beter te bedienen.
P.L.: “De heropening van deze twee winkels is een krachtig signaal dat retail nog steeds springlevend is. Ze weerspiegelen onze toewijding om aanwezig te zijn waar onze klanten willen winkelen en om de winkel- en merkbeleving in België voortdurend te verbeteren.
Gent en Brugge zijn dynamische steden: Gent is jong en bruisend dankzij zijn universiteit, terwijl Brugge als UNESCO-werelderfgoed jaarlijks miljoenen internationale bezoekers aantrekt. Deze locaties zijn ideaal om onze nieuwste winkelconcepten en innovaties te presenteren. Gent is volledig heropgebouwd over drie handelsverdiepingen, en Brugge zal als eerste ons ‘Smart Store’-concept in België introduceren.