RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Yoni Van Looveren
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Carrefour Market zet recensies bij producten in de winkel

icon
Food12 juli, 2017

Carrefour Market gaat bij 200 producten in fysieke winkels recensies van klanten zetten. Daarbij staat een korte tekst te lezen van een online klant en een waardering op basis van sterren. De primeur van het systeem is voor thuismarkt Frankrijk.

Klanten overtuigen

De recensies zijn enkel te vinden op de producten van huismerken en hebben als doel klanten door middel van positieve verhalen van andere klanten te overtuigen om voor het huismerk te kiezen. De labels zullen vanaf 17 juli te vinden zijn bij Carrefour Market.

 

Voor de recensies maakt Carrefour gebruik van de webwinkel. Carrefour pikt er dan ook zelf de positieve berichten en producten met een hoge sterrenrating uit. Toch zullen er ongetwijfeld heel wat klanten zijn die zich gerustgesteld voelen wanneer andere klanten een positief woord over hebben voor een product dat ze niet kennen.

 

Carrefour zet volop in op allerlei vernieuwingen: zo lanceerde de keten onlangs in Italië ook al Carrefour Express 3 Minuti, waar klanten in principe binnen drie minuten geholpen moeten zijn. De winkel van 160 m² mikt dan ook vooral op kant-en-klare maaltijden.

Meer over... Food
Zie meer
  • icon
    Food5 augustus, 2025
    Babybel-moeder groeit ten koste van winst

    Kaasproducent Groupe Bel (bekend van merken als Babybel, Boursin en Kiri) heeft in het eerste halfjaar van 2025 een solide omzetgroei gerealiseerd. Toch wist het bedrijf de stijgende kosten nog niet volledig aan de consument door te rekenen.

  • icon
    Food5 augustus, 2025
    Delhaize folderpromo’s straks enkel nog voor klanten met Superplus-account

    Vanaf 11 september wijzigt Delhaize zijn promotiebeleid ingrijpend: enkel klanten met een SuperPlus-account kunnen dan nog profiteren van de folderkortingen. De retailer zegt de winkelervaring nog sterker te willen personaliseren.

  • icon
    Food1 augustus, 2025
    Waarom Beyond Meat de term “vlees” uit zijn naam schrapt

    Beyond Meat neemt afscheid van het woord "Meat" in zijn merknaam en heet voortaan kortweg "Beyond". Het Amerikaanse bedrijf wil zich scherper profileren als producent van plantaardige eiwitten, niet van vleesimitaties.

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
  • 20
    nov
    RETAILDETAIL NIGHT 2025
Meest gelezen
  • icon
    Schoonheid/verzorging9 juli, 2025
    Leiderschapswissel bij The Body Shop markeert nieuwe groeifase
  • icon
    Algemeen8 juli, 2025
    Sneller retourneren: Goed nieuws voor klanten en betalingsdienstaanbieders
  • icon
    Algemeen16 juli, 2025
    Blokker ziet gros franchisenemers afhaken
  • icon
    Vrije tijd8 juli, 2025
    Game Mania herrijst als webshop onder Nederlandse vlag
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN