RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Lichtreclame zet uw bedrijf in de schijnwerpers.

icon
In bleed8 september, 2010

Lichtreclame kent geen geheimen voor het bedrijf Neopaul. Het is een internationaal gereputeerde specialist op het domein, met tal van tevreden vaste klanten in binnen- en buitenland. Het concept lichtreclame moet echter ruim bekeken worden. Alle vormen van buitenreclame zorgen samen voor een krachtig effect en een merkverstevigende boodschap. Gevelbekleding maakt daar bijvoorbeeld integraal deel van uit. Neopaul biedt dan ook een totaalconcept op maat aan.

De wondere wereld van lichtreclame.
“Salttel, ik zou graag de gevel van mijn bedrijf opfleuren met een lichtreclame. Ik klop dus aan bij Neopaul. Hoe gaat u tewerk?”, vroegen we Dries Martens van Neopaul. Dries Martens onderscheidt verschillende stappen om de klant optimaal te begeleiden bij zijn keuze. “Als u een lichtreclame wenst moeten we eerst samen bepalen welk type lichtreclame het best past. Er is zeker en vast voor elk wat wils. Al naargelang de behoefte van de klant raden we de meest gepaste lichtreclame aan.”

De mogelijkheden en combinaties zijn zo goed als eindeloos. Men kan werken met lichtkasten, dakreclames, neon, en zo meer. Behalve die klassiekers, bestaan er eveneens minder voor de hand liggende vormen van lichtreclame die heel effectief zijn. We denken daarbij bijvoorbeeld aan luifels, displays en panelen.

Bewegende beelden trekken natuurlijk steeds de aandacht. Dat kan onder andere met een lichtkrant. Een lichtkrant kan gaan van de prijsaffichering aan een tankstation tot buitenschermen met heel uiteenlopende beelden en informatie. Daarnaast laat LED wonderlijke nieuwe toepassingen toe op dat domein.

Maar er is zelfs nog meealtr mogelijk dan alleen lichtreclame om uw bedrijf en zijn boodschap aan de buitenwereld te tonen. Met digital print kan een beeld naar keuze worden omgevormd naar eender welk type van affichage, gaande van een banner tot een spandoek. “Het kunnen sfeerbeelden zijn ter decoratie, maar ook het bedrijfslogo kunnen we op verschillende stevige materialen afdrukken,” aldus Dries Martens. Eventueel kan achter de print een lichtbak worden geplaatst, zodat het alsnog als lichtreclame kan dienen.

“Om de gevel van het bedrijf meer karakter te geven en een duidelijke uitstraling, doen we ook aan gevelbekleding. Een gevelbekleding geeft een zaak een mooi, strak uiterlijk en maakt er één geheel van. Zoals al onze materialen is de gevelbekleding trouwens water- en UV bestendig.” Zuilen en reliëfletters versterken verder de branding van uw gevel.

Voor apotheken heeft Neopaul daarenboven een specifiek aanbod. Zo hebben ze een ruim gamma aan apothekerskruisen. De opkomende trend zijn LED kruisen, die naast hun ecologisch nut sterk worden geapprecieerd omdat ze informatie zoals de tijd en de temperatuur weergeven. Een apotheker kan zelfs korte eigen boodschappen laten verschijnen. Maar ook in het klassieke neonkruis is er met de jaren veel keuze bijgekomen.

Flexibele dienstverlening.
“Flexibiliteit is voor ons essentieel. Project managers en andere opdrachtgevers kunnen bij ons terecht  voor de meest uiteenlopende vormen van licht- en gevelreclame. Niet alleen in de invulling zijn we uiterst flexibel. Ook op het gebied van leveringstermijn schikken we ons naar de specifieke noden en behoeften van de klant.” Moeilijkere en veeleisende opdrachten zijn de specialiteit van Neopaul. Eender of het gaat om een eenmalig of vast project. Het bedrijf onderscheidt zich door een hoge graad van afwerking en zorg voor detail. Ook het onderhoud van de lichtreclame en de plaatsing nemen ze voor eigen rekening.

“Die sterke service is mogelijk omdat we alle knowhow en altproductiecapaciteit binnenshuis hebben. We zijn niet afhankelijk van derden. Alles wordt bij ons zelf gedaan, gaande van ontwerpen over de volledige productie tot de plaatsing. We kunnen daarvoor rekenen op een gemotiveerd team van 32 medewerkers,” stelt Dries Martens trots.

De bekommernis om kwaliteit uit zich eveneens het sterk toenemende gebruik van LED. “LED komt sterk op. Terecht, het is tegelijk milieuvriendelijk en langer houdbaar, zonder in te boeten op het vlak van kwaliteit. In onze bedrijfsvisie stellen we expliciet dat ecologie onze aandacht vraagt. We concentreren ons daarom meer en meer op LED  lichtreclame.”

Het bedrijf is met zijn sterke visie en producten internationaal actief. Wat denkt u van grote namen als Delhaize, Hunkemöller, Mobistar, Hubo? Het voorgaande is een erg uiteenlopende lijst van ondernemingen. Maar één ding hebben ze gemeenschappelijk: ze rekenen zich tot de tevreden vaste klanten van Neopaul.

 

Wie meer informatie wenst, kan terecht op www.neopaul.com.
 

Meer In bleed
Bekijk meer
  • icon
    In bleed5 april, 2018
    Waarom marktplaatsen vandaag én morgen de place to be zijn

    Marktplaatsen boomen wereldwijd, maar springen de Belgische bedrijven wel mee op de kar? Nog veel te weinig, zo vindt Mike Boon van Kinderenkoning en eWINGS. Wat de voordelen ervan zijn, dat vertelt hij binnenkort op het RetailDetail Congress. Koning Marktplaats In 2010 richtte Mike Boon Kinderenkoning op, een website die...

  • icon
    Algemeen20 maart, 2017
    “Winkelen moet gestript worden van alle waardeloze momenten”

    De keuze waar retailers vandaag voor staan, is simpel: ofwel versnel je de winkelervaring ofwel vertraag je ze. Dat stelt Cate Trotter, trendhoofd bij Insider Trends, en een van de key-note sprekers op het RetailDetail Congress van 27 april. Ben je ermee akkoord dat winkels vandaag eerder marketingtools zijn dan...

  • icon
    In bleed19 april, 2016
    Picnic bezorgt nu ook in Utrecht

    Picnic bezorgt sinds maandag ook in Utrecht: de online supermarkt wil na een uitrol in de wijk Leidsche Rijn geleidelijk uitbreiden over de stad. Dit zal naar verwachting deze zomer zijn. Start in de vierde stad van Nederland Utrecht is met zo’n 175.000 huishoudens de vierde stad van Nederland. “We...

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
Meest gelezen
  • icon
    Mode15 mei, 2025
    Noodlijdend Foot Locker krijgt nieuwe eigenaar
  • icon
    Vrije tijd19 mei, 2025
    Bax Music opent winkels en webshop weer
  • icon
    Mode12 mei, 2025
    RetailDetail Congress bracht inspirerende verhalen uit mode & lifestyle
  • icon
    Mode29 april, 2025
    Forse winststijging voor Vinted
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform retailhub, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres:
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres:
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN