RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Karin Bosteels
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Aldi Süd lanceert ‘Glamrock’-modelijn

icon
Mode3 augustus, 2017

Aldi Süd presenteert op 7 september tijdens een modeshow in Keulen een gloednieuwe kledinglijn in samenwerking met de Amerikaanse zangeres Anastacia. De kleding zal vanaf half september in alle winkels te koop zijn.

“Music loves fashion”

Na een collectie met de Duitse fitnessgoeroe Daniel Aminati en twee collecties van de hand van de ook al Duitse ontwerpster Jette Joop vorig jaar breit Aldi Süd een vervolg aan zijn succesvolle textielstrategie. Het concern wist niemand minder dan de Amerikaanse zangeres Anastacia te strikken voor een collectie outfits in ‘Glamrockstijl’, inclusief afgewassen skinnyjeans, bikerjacks en T-shirts met opvallende prints.

 

De collectie onder eigen label, die de naam “Music loves fashion” meekreeg, wordt op 7 september voorgesteld tijdens een modeshow in Keulen. Een week later ‑ samen met de release van Anastacia’s nieuwste cd ‑ maakt de collectie haar opwachting in de meer dan 1.870 winkels die de discountketen intussen telt. “Onze exclusieve collecties door bekende artiesten hebben veel succes bij onze klanten. Dat bewijst dat onze strategie om exclusieve en trendy mode tegen betaalbare prijzen aan te bieden, werkt”, aldus inkoopchef Kim Aline Suckow.

 

Belgische en Nederlandse fans van Anastacia zullen helaas naar Zuid- en West-Duitsland, Engeland of Zwitserland moeten reizen, want de Aldi-vestigingen van de Lage Landen behoren tot de Aldi Nord-tak (net als die van Frankrijk en Luxemburg trouwens). Maar dat zullen de ‘die hard’-fans van de zangeres er wellicht voor over hebben.

Meer Mode
Bekijk meer
  • icon
    Mode17 juni, 2025
    [Interview] “Hunkemöller besteedde nooit méér aan marketing”

    Nieuwe merkpositionering, nieuwe identiteit, nieuwe collecties, nieuw winkelconcept: CEO Brian Grevy laat geen steen op de andere om het merk Hunkemöller relevanter dan ooit te maken voor àlle vrouwen.

  • icon
    Mode16 juni, 2025
    Renault-topman moet Kering uit het slop halen

    CEO Luca de Meo heeft zijn functie bij Renault neergelegd om de leiding te nemen over het slabakkende luxeconcern Kering, waar topman François-Henri Pinault een stapje opzij zet.

  • icon
    Mode16 juni, 2025
    Beaumanoir en Celio nemen een stukje van Jennyfer over

    Het failliete Franse modemerk Jennyfer verdwijnt niet helemaal: sectorgenoot Beaumanoir neemt de merkrechten en 26 winkels over. Zeven winkels gaan naar Celio.

Evenementen
  • 19
    jun
    CATEGORY MANAGEMENT CONGRESS 2025
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Schoonheid/verzorging13 juni, 2025
    Multipharma blijft groeien, winst smelt weg door investeringen
  • icon
    Food2 juni, 2025
    Colruyt en Delhaize weigeren nieuwe (en dure) Lay’s-verpakking
  • icon
    Vrije tijd19 mei, 2025
    Bax Music opent winkels en webshop weer
  • icon
    Mode30 mei, 2025
    Waarom Nike in België voor ontslagen vreest
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN