RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door
In dit artikel
  • Tags samenwerking
  • Bedrijven Bristol
  • Onderwerpen Marketing
  • Geografie België
  • Personen Karen François
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Bristol brengt “Ik wil naar huis”-vakantiecollectie

icon
Mode3 mei, 2023

Het Belgische schoenen- en kledingmerk Bristol brengt samen met Karen François een capsulecollectie uit. Je zal er direct mee op vakantie willen… of niet.

Instagrammable op vakantie

Karen François, bekend van T-shirts en mokken met als opschrift “Ik wil naar huis” en “Zeddis kalm”, is erg enthousiast over de collab met Bristol: “Wanneer ik met mijn zelfgemaakte reiskoffer op zwier was, kreeg ik vaak de vraag waar mensen die konden kopen. Bristol staat bekend om haar degelijke valiezen, daarom is deze samenwerking zo perfect. Ik wil mensen natuurlijk geen brol aansmeren!”

Ook Bristol benaderde de Antwerpse creatievelinge heel bewust. “Wij zijn al lang fan van Karen. Haar humor en no-nonsense attitude weerspiegelen helemaal waar Bristol voor staat: toffe producten aan eerlijke prijzen voor échte mensen die geen instafilter op hun leven leggen of zich gek laten maken door mode-of schoonheidsidealen”, zegt Lore Vanaudenhove, CMO bij Bristol.

Naast reiskoffers vind je in de collectie ook badpakken, badslippers en bucket hats. Ideaal voor een #fakecation, en als het echt moet kan je er ook effectief mee op vakantie gaan. De zomer van 2023 begint voor Bristol x Karen François alvast met een knipoog. De collectie is vanaf 3 mei te koop in alle Bristol-winkels en online.

Meer over... Mode
Zie meer
  • icon
    Mode11 augustus, 2025
    Skechers groeit sterk in Europa

    Skechers blijft ook in het tweede kwartaal van het lopende boekjaar stevig doorgroeien. De sneakerfabrikant zag zowel zijn omzet als zijn nettowinst stijgen, dankzij opvallend sterke prestaties in Europa.

  • icon
    Mode8 augustus, 2025
    Reddingsplan River Island is goedgekeurd

    De rechtbank heeft het herstructureringsplan goedgekeurd dat modeketen River Island van het faillissement moet redden. 33 winkels gaan dicht, de huurprijzen van 71 winkels worden verlaagd.

  • icon
    Mode8 augustus, 2025
    [In Beeld] Bewonder het ultiem luxueuze winkelconcept van Dior in New York

    Met de opening van een vlaggenschipwinkel in New York zet Dior een nieuwe standaard in luxeretail. Voor het eerst bundelt LVMH alle collecties van het luxemerk onder één dak: van dames- en herenkleding tot juwelen en interieurdecoratie. Er is zelfs een geïntegreerde spa.

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
  • 20
    nov
    RETAILDETAIL NIGHT 2025
Meest gelezen
  • icon
    Algemeen16 juli, 2025
    Blokker ziet gros franchisenemers afhaken
  • icon
    Algemeen15 juli, 2025
    Waarom Shopify AI-bots tegenhoudt aan de kassa
  • icon
    Algemeen31 juli, 2025
    Blokker-eigenaar Roland Palmer ziet potentieel voor 200 winkels
  • icon
    Food23 juli, 2025
    Lotus Bakeries daagt Holie’s voor de rechter wegens suikerscore
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN