RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door redactie Nederland
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

EK-jurkje AH zorgt voor ophef

icon
Mode12 juni, 2012

‘Winning ways’ niet succesvol

Het gaat om het ‘Winning Ways’-jurkje van Supertrash, dat sinds enkele weken te koop is bij Albert Heijn. Volgens de leverancier is het jurkje intussen bijna uitverkocht. Ondanks de populariteit van het jurkje zijn sommige winkeliers toch ontstemd. Zij hadden het jurkje immers besteld bij Supertrash, zagen hun order daarna geschrapt worden– maar troffen het item daarna aan als onderdeel van de EK-campagne van Albert Heijn, meldt het vakblad Textilia op zijn website.

 

“Helaas hebben onze retailers gelijk,” zegt Kim Harmsen, internationaal manager marketing & PR  bij Supertrash. “Wij vonden het leuk om samen met onze dealers een leuke EK-actie te doen in navolging van ons WK-succes. Helaas kregen wij niet voldoende orders van onze Nederlandse retailers om deze actie te kunnen waarborgen.”

 

“Er zijn enorme aantallen nodig om voor deze prijs een artikel te kunnen produceren”, legt Harmsen uit. “Het gevolg was dat we wel de stof hadden, maar niet voldoende animo van ons bestaande dealernetwerk.” De stof werd dan maar gebruikt voor de AH-actie.

Meer over... Mode
Zie meer
  • icon
    Mode30 juli, 2025
    Ontsnapt zelfs Hermès niet meer aan de luxecrisis?

    Hermès zag de nettowinst in het eerste halfjaar met 5% teruglopen tot 2,19 miljard euro. Het zijn de eerste barsten in het vernis van het Franse luxehuis, dat de concurrentie tot nu toe ver vooruit bleef. Al bleef de omzet ook nu stevig groeien.

  • icon
    Mode30 juli, 2025
    Adidas spurt omhoog in eerste helft 2025

    Adidas boekt opvallende resultaten in de eerste helft van 2025: de omzet steeg met dubbele cijfers, terwijl de winst zelfs met 70% klom. Alleen de gevolgen van de Amerikaanse importtarieven kunnen de pret nog bederven.

  • Gucci store in Milan
    icon
    Mode30 juli, 2025
    Winstdaling van 46% voor Gucci-eigenaar Kering

    De Franse luxegroep Kering zag in de eerste jaarhelft van 2025 niet alleen de omzet maar ook de nettowinst kelderen, na zwakke prestaties van zijn topmerk Gucci. Het bedrijf bereidt zich voor op een leiderschapswissel, in de hoop het tij te keren.

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
Meest gelezen
  • icon
    Schoonheid/verzorging9 juli, 2025
    Leiderschapswissel bij The Body Shop markeert nieuwe groeifase
  • icon
    Algemeen8 juli, 2025
    Sneller retourneren: Goed nieuws voor klanten en betalingsdienstaanbieders
  • icon
    Algemeen16 juli, 2025
    Blokker ziet gros franchisenemers afhaken
  • icon
    Vrije tijd8 juli, 2025
    Game Mania herrijst als webshop onder Nederlandse vlag
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN