RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
RetailDetail NL
Nederland - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Nieuwsbrief
  • Contact & Route
  • Nieuws
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • Events
    • OVERZICHT EVENTS
    • EVENT PARTNERSHIPS
  • Advertising
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • Retailhunts
  • The Loop
    • Virtuele tour
  • The Seven8
  • Ledenzone
Ledenzone
  • Log in
  • Word lid
thumb
Geschreven door Maarten Reul
In dit artikel
  • Bedrijven Lululemon
  • Onderwerpen Expansie
  • Geografie Verenigd Koninkrijk
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

Lululemon zet Europese expansie verder met nieuwe mijlpaal

icon
Mode4 juli, 2025
© Lululemon

Lululemon heeft vandaag zijn allereerste winkel geopend in een Europese luchthaven. De winkel op Terminal 5 van de Londense luchthaven Heathrow komt amper een maand na de eerste Belgische vestiging, in Antwerpen, en benadrukt het belang van Europa als groeimarkt voor het Canadese lifestylemerk.

Athleisure zoekt nieuw publiek

De winkel van 103 m² biedt een breed scala aan kleding, schoenen en accessoires in wat men athleisure noemt: modieuze kledij die zich inspireert op sportoutfits, maar die niet noodzakelijk bedoeld is om in te sporten. Het merk wil zowel hoge prestaties als stijl uitdragen, wat het aantrekkelijk maakt voor een diverse groep klanten die actief zijn in verschillende sporten.

Voor Lululemon is Heathrow geen toevallige bestemming: het merk wil zo zijn positie in Europa verder versterken en nieuwe klanten aantrekken die op zoek zijn naar kwaliteitsproducten terwijl ze reizen. Heathrow is een van de drukste luchthavens ter wereld, en dus een logische locatie om meer voet aan de grond te krijgen in Europa.

Vorige maand openden de Canadezen al een vestiging in Antwerpen, hun eerste vestiging in België. Toen al klonk het dat het merk zijn groei vooral in Europa zou zoeken, omdat de handel met de Verenigde Staten geplaagd wordt door onzekerheid en importtarieven.

Meer over... Mode
Zie meer
  • icon
    Mode19 augustus, 2025
    Malafide webshop verkoopt onrechtmatig lingerie van Sapph

    Consumenten ervaren al maanden problemen bij webwinkel shopsapph.com, waar UltraCool lingerie van het merk Sapph verkoopt. Het bedrijf heeft echter geen licentie op het merk. De Nederlandse consumentenautoriteit (ACM) trekt aan de alarmbel.

  • icon
    Mode19 augustus, 2025
    Shein overweegt terugkeer naar China om toch naar de beurs te kunnen

    Shein onderzoekt of een terugkeer van het hoofdkantoor naar China de weg kan vrijmaken voor een beursgang in Hongkong. Pogingen tot een IPO in Londen of New York strandden, dus nu keert de modewebshop met hangende pootjes huiswaarts.

  • icon
    Mode18 augustus, 2025
    Balr uit faillissement gered door Missguided-oprichter

    Het Nederlandse sportmodemerk Balr krijgt een doorstart na een overname door Sumwon Studios uit de Verenigde Arabische Emiraten. De nieuwe eigenaar heeft meteen internationale ambities.

Evenementen
  • 17
    sep
    CAPTAINS OF RETAIL 2025 – EDITIE II
  • 25
    sep
    RETAIL MARKETING DAY 2025
  • 20
    nov
    RETAILDETAIL NIGHT 2025
Meest gelezen
  • icon
    Food23 juli, 2025
    Lotus Bakeries daagt Holie’s voor de rechter wegens suikerscore
  • icon
    Algemeen31 juli, 2025
    Blokker-eigenaar Roland Palmer ziet potentieel voor 200 winkels
  • icon
    Algemeen4 augustus, 2025
    JD.com boost Europese expansie met nieuwe naam voor Ochama
  • icon
    Algemeen31 juli, 2025
    Met eerste non-foodwinkel gaat Lidl de strijd aan met Action en TEDi
Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • sociallinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform The Loop, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres
Kolveniersstraat 7, bus 26 2000 Antwerp
Bezoekadres
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerp
Hoe bereik je ons:
Routebeschrijving
© 2025 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
Contacteer ons Over ons info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepteren
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN